برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - معاون اول روحانی گفت: برای آنکه کشور به نقطه مطلوب برسد مسائل اقتصادی بسیار جایگاه ویژه ای دارد تسلط به وضعیت اقتصادی، چالش های پیشرو و راهکارهای مناسب برای مواجهه با چالشها مثل محیط زیست و آب نیازمند برنامه های دقیقی است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: تقارن بهار طبیعت و سیاست را به فال نیک می گیرم. حضور گروه ها و جریانات سیاسی در صحنه انتخابات امر مبارکی است. انتخابات منطق خود را دارد. توافق بر سر مسائل مهم کشور، مرزبندی و شفافیت های خود را دارد. روزهای آینده نگاه مردم به این دوستان رنگارنگ گفتمان برتر را مشخص می کنند و تمایل خود را ابراز می کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره داطلب ریاست جمهوری نبودم اما اصرارر گروه های اصلاح طلب و تحول خواه و برخی دوستان و مقامات باعث شد بپذیرم و ثبت نام کنم. برنامه هایم را در وقتش اعلام می کنم. در این لحظه می توانم تأکید کنم برای رساندن ایران به جایگاه واقعی و شایسته خودش در منطقه و جهان هیچ گاه وضعیت اینقدر مهیا نبوده است. باید عافیت طلبی را کنار گذاشت همه مردم به صحنه بیاید تا آرامش و پیشرفت را با هم داشته باشیم.

معاون اول روحانی افزود: برای آنکه کشور به نقطه مطلوب برسد مسائل اقتصادی بسیار جایگاه ویژه ای دارد تسلط به وضعیت اقتصادی، چالش های پیشرو و راهکارهای مناسب برای مواجهه با چالشها مثل محیط زیست و آب نیازمند برنامه های دقیقی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شفاف سازی کنید چه شد وارد شدید؟ گفت: تصمیم دشواری بود در مقاطع دیگری تصمیم گرفتم تا جلوی وزارت کشور امدم ولی منصرف شدم اما این دفعه اصرار شخصیت های اصلاح طلب عامل مهم بود و رایزنی های دیگری که باید با شخصیت های مهم داخل کشور انجام می دادم در 2-3 ساعت اخیر این اتفاق افتاد.

وی درباره کاندیداتوری روحانی و هماهنگی با او و اینکه به نفع او کنار می کشد؟ گفت: دولت یازدهم آنچه تحویل گرفت آنچه امروز در اختیار ملت ایران قرار داده تفاوتش از زمین تا آسمان است می خواهم بار دیگر همه ابعاد مختلف را باز کنم دولت در اقتصاد، سیاست داخلی، اختلاف بین ارکان داخلی نظام، مسائل بین المللی و فرهنگی کشور و فساد چه وضعیتی را تحویل گرفت من در متن همه این جریانات بودم و از کارنامه دولت دفاع خواهم کرد. در هیچ مقطعی از مقطع انقلاب بین معاون اول و رئیس جمهوری چنین رابطه و هماهنگی صمیمی وجود داشته. من و آقای ورحانی ساعت ها با هم دونفری صحبت می کنیم آقای روحانی جایگاه خودش را در انتخابات خواهند داشت من هم از برنامه ها و عملکرد دولت دفاع می کنم.

این خبر در حال تکمیل است
2929

انتخابات روحانی مسائل جایگاه جمهوری برنامه شخصیت دیگری تصمیم هماهنگی تحویل داخلی خواهم اقتصادی معاون دوستان ریاست جریانات اصلاح جهانگیری وضعیت اصرار سیاست