برگزیده ها
۴ درصد مردم از وضع موجود راضی‌اند/ با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را ۲.۵ برابر و ۵ میلیون شغل ایجاد می‌کنم

مازندمجلس: شهردار تهران گفت که رئیس‌جمهور فعلی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد تا واقعیات‌های درون جامعه تصویر ملموس تری پیدا کند.

مازندمجلس: محمدباقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز (شنبه 26  فروردین) پس از ثبت‌نام در در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم شریف ایران؛ روزهای سرنوشت ساز اردیبهشت 96، زمانی  برای یک انتخاب تاریخی است.

شهردار تهران افزود: رئیس‌جمهور فعلی وعده 100 روزه می‌دهد و بعد از 4 سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می‌شود و آن وعده را انکار می‌کند، حال آیا می‌توان به دیگر وعده های او اعتماد کرد.

قالیباف عنوان کرد: روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می‌گوید اما اگر وی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد از واقعیات‌های درون جامعه تصویر ملموس تری پیدا می‌کند و تنها 4 درصد جامعه از وضع موجود راضی هستند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیان اینکه واحدهای بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری تعطیل می شوند، عنوان کرد: خانواده‌ها از بیکاری فرزندان خود رنج می‌برند و پدران ساعت‌ها کار می‌کنند تا از مخارج خود بر بیایند.

وی  با تاکید براینکه بنده  میان  شما هستم و می‌بینم که از این همه وعده و حرف وشعار خسته شده‌اید، گفت: دادن یک فرصت 4 ساله دیگر به دولت فعلی مناسب نیست چون  نتوانست این نارضایتی ها را برطرف کند؛ حرف و فرصت 4 ساله کافی است.

شهردار تهران با خطاب قرار دادن مردم ایران، ادامه داد: اگر اینجا بودید سوالی را صریح از من می‌پرسیدید که قالیباف ما چرا باید به حرف‌های شما اعتماد کنیم؟ پاسخ من این است که قالیباف این حرف‌ها را می‌زند و زیرا شما او را با همه  قوت‌هایش می‌شناسید، شما می‌توانید به قالیباف اعتماد کنید چون او هیچ‌گاه از پشت میزها کار نکرده است.

قالیباف با بیان اینکه  مردم می‌توانند به بنده اعتماد کنید چون مثل برنامه‌های قبلی‌ام برنامه عملیاتی دارم، اظهار داشت: بنده  تیمی توانمند، پرانرژی و ترکیبی از جوانی و تجربه را، مسئول امور اجرایی کشور خواهم کرد.

وی با بیان اینکه  قالیباف هم کم خطای فردی ندارد، گفت: بر این باورم که باید حرفی را زد که بتوان به آن عمل کرد، سابقه‌‌ام نشان داده که همیشه متعهد به وعده‌هایم خواهم بود.

این داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز، بنده  به شما متعهد می‌شوم با توکل به خداوند و به پشتوانه ملت، دولت مردم را تشکیل دهم و در یک دوره 4 ساله، با انقلابی اقتصادی در آمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش دهم.

قالیباف با بیان اینکه  5 میلیون شغل ایجاد خواهم کرد و نظام مالیاتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر می‌دهم، افزود: برنامه‌ای مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا می‌کنم.

قالیباف