برگزیده ها
آزمایش خودروهای خودران اپل در کالیفرنیا

مازندمجلس: اپل مجوزی رسمی دریافت کرده تا آزمایش خودروهای خودران را در ایالت کالیفرنیا آغاز کند، این اولین بار است که اپل چنین مجوزی را دریافت می کند.

مازندمجلس: به نقل از بیزینس اینسایدر، اپل که تا به حال به علت تولید گوشی های آیفون و رایانه های مک شهرت داشته حالا قصد دارد در حوزه ای جدید سرمایه گذاری کند و به تولید خودروهای خودران بپردازد.

علاوه بر اپل 29 شرکت تجاری دیگر نیز مجوز آزمایش خودروهای خودران را به دست آورده اند که از جمله آنها می توان به تسلا و گوگل اشاره کرد. البته این دو شرکت از مدتها قبل در حال تست خودروهای خودران بوده اند.

اپل چندسالی است بی سروصدا در حال طراحی خودروهای خودران است و با دریافت این مجوز احتمالا برای اولین بار عموم مردم خواهند توانست خودروی خودران تولیدی اپل را از نزدیک مشاهده کنند.

اپل هنوز در مورد ویژگی های خودروی خودران خود اطلاع رسانی عمومی نکرده ولی برخی منابع مطلع می گویند این خودرو از نظر قابلیت های خودآموزی و هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است.

علاوه بر شرکت های فناوری برخی شرکت های قدیمی خودروساز هم اتومبیل های خودران تولید کرده یا در آینده تولید خواهند کرد که از جمله آنها می توان به فورد، جنرال موتورز، بی ام و و ... اشاره کرد.

آ

خودران خودروهای تولید خواهند خودروی اشاره علاوه آزمایش فناوری