برگزیده ها
حزب موتلفه مانند سال‌های گذشته به دعوت «حزب کارگران کره شمالی» در همایش این کشور حضور یافت

مازندمجلس: در اطلاعیه حزب موتلفه آمده است: حزب کارگران کره شمالی همانند سال‌های گذشته از حزب موتلفه برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد و هیاتی از حزب موتلفه اسلامی به سرپرستی قائم مقام دبیر کل حزب در این مراسم شرکت کرد.

مازندمجلس:، بدنبال انتشار اخباری پیرامون سفر هیاتی از سوی حزب موتلفه اسلامی به «کره شمالی»، روابط عمومی این حزب اطلاعیه‌ای را در این خصوص صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

حزب موتلفه اسلامی در راستای گسترش دیپلماسی حزبی جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر با 250 حزب از حدود 50 کشور جهان، تعامل و ارتباطی سازنده دارد.

یکی از این احزاب، حزب کارگران کره شمالی است که بر اساس رویه سال‌های گذشته، در سالروز تولد رهبر سابق و بنیانگزار کره شمالی، از احزاب سراسر جهان برای حضور در یک همایش بین‌المللی دعوت به عمل می‌آورد.

همانند سال‌های گذشته از حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد و هیاتی از حزب موتلفه اسلامی به سرپرستی سید مهدی جولایی قائم مقام دبیر کل حزب در این مراسم شرکت کرد.

لازم به ذکر است که علاوه بر حزب موتلفه اسلامی، هیات‌های بلند پایه دیگری از مقامات ارشد بیش از چهل حزب از دیگر کشورهای جهان، در این مراسم بین المللی حضور دارند و در حاشیه این مراسم هیات های حزبی از دستاوردها و پیشرفت های کره شمالی بازدید بعمل می‌آورند.

موتلفه اسلامی شمالی سال‌های مراسم احزاب همایش گذشته کارگران هیاتی اطلاعیه‌ای