برگزیده ها
با پسری دیگر قرار داشتم ولی ناگهان دو مرد جوان غریبه به سراغم آمدند و ..

مازندمجلس: دو مرد جوان با ورود به یک منزل دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، در حالي كه اين دختر گفته است با پسری که قصد ازدواج داشته در منزلی بوده و ناگهان دو نفر با ورود به آنجا، نامبرده را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، اما پليس در تكاپوست تا با پيدا كردن سرنخ هایی، راز اين جنايت را فاش كند.


تحقيقات پليس در اين‌باره از چند روز قبل آغاز شد. آن روز دختر جوان به دادسراي یکی از شهرستان های فارس رفت و گفت دو مرد ناشناس او را مورد آزار و اذيت قرار داده اند.


دختر جوان در توضيح اين ماجرا گفت: روز حادثه با پسر مورد علاقه ام به منزلی رفتیم در خانه تک و تنها نشسته بودیم و با هم مشغول صحبت بودیم که آن اتفاق وحشتناک برایم افتاد. ناگهان دو نفر وارد خانه شدند، دست و پای دوستم را بسته و با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس متواری شدند.


این دختر جوان ادامه داد: وحشت كرده بودم و با گريه التماس مي‌کردم كه رهايم كنند اما آنها مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و در ادامه يكي از آنها موبايلش را نشانم داد و فهميدم كه از صحنه آزار و اذيتم فيلم گرفته اند.


آنها تهديد كردند كه اگر شكايت كنم و موضوع را به خانواده‌ام بگويم اين فيلم را پخش مي‌كنند و آبرويم را مي‌برند.


آنها گفتند كه كسي جرأت ندارد از آنها شكايت كند، در نهايت نيز فرار کردند.من نيز پس از دقایقی از آن خانه بیرون آمدم و با رفتن به خانه موضوع را برای پدر و مادرم تعریف کردم و تصميم گرفتيم شكايت كنيم.با اظهارات اين دختر جوان بازپرس شعبه، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي را مأمور شناسايي و دستگيري مردان شيطان‌صفت كرد. از سوي ديگر مأموران با كمك شاکی توانستند به چهره فرضي متهمان دست يابند كه نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت.


كارآگاهان در ادامه توانستند با سرنخ هایی که به دست آورده بودند این دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.


متهمان مدعي هستند كه بيگناهند به همين دليل آنها با صدور قرار بازداشت موقت راهي بازداشتگاه پليس آگاهي شدند تا تحقيقات براي به دست آوردن سرنخهای بیشتر از این توطئه سیاه ادامه یابد.

خبر آنلاین

110

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه کثیفی که دو پسر جوان برای منشی یک مطب کشیده و او را به بیابان کشاندند و ..

یادآوری صحنه آزار پسر شیطان صفت باعث شده بود دچار هذیان گویی شوم!

راننده شیطان صفتی که به دنبال سوار کردن زنان جوان بود! / شیوه ای که همه زنان را فریب می داد!

دختر جوان با چهره ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار شیطانی اش زندگیم را به فنا داد! + عکس

معلمی که با شاگردانش عکس وفیلم‌های غیر اخلاقی رد و بدل می‌کرد شناسایی شد! + عکس

روح خواهرفوت شده ای که در سلفی برادرش دیده شد! + عکس

ادامه ناگهان كارآگاهان شكايت توانستند متهمان شناسایی شیطان آگاهي منزلی بودیم تحقيقات موضوع دادند