برگزیده ها
علی رهبری در ارکستر فیلارمونیک اسلواکیباربد بیات مدیر برنامه علی رهبری شد
مازندمجلس:علی رهبری روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت قطعه «سیارات» اثر گوستاو هولست آهنگساز انگلیسی را توسط ارکستر و گروه کُر فیلارمونیک اسلواکی اجرا می کند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت که در تالار طلایی براتیسلاوا اجرا می شود علاوه بر قطعه «سیارات»، قطعه «فانتزی اسکاتلندی» اثر مکس بروخ برای ویولن و ارکستر به نوازندگی ایوان ژناتی اجرا می شود.

ایوان ژناتی نوازنده بین المللی اهل جمهوری چک و برنده مسابقات چایکفسکی در مسکو و فستیوال بهاره پراگ است که با ارکسترهای مشهوری در لندن، وین، مسکو، آمستردام، زوریخ، توکیو، نیویورک و چندین شهر دیگر جهان کنسرت داشته و با هنرمندان برجسته ای چون والری گرگیف، نویل مارینر و یویوما همکاری نزدیک داشته است.

علی رهبری طی ماه های گذشته به دعوت بنیاد فرهنگی هنری آنتالیا با ارکستر دولتی این شهر و همراهی چهار سولیست نامدارجهانی روی صحنه تالار اسپندوس آنتالیا برنامه اجرا کرد.

همچنین در خبری که به تازگی از سوی علی رهبری به رسانه ها داده شده، باربد بیات به عنوان مدیر ارتباطات و برنامه ریزی این رهبر ارکستر معرفی شده است.

باربد بیات ضمن اعلام تمدید قرارداد علی رهبری با ارکستر آنتالیا در توضیح این سمت نوشته است: «از این پس مدیریت ارتباطات و برنامه ریزی استاد علی رهبری، به عهده اینجانب بوده و افتخار دوباره ای نصیبم کرده است. باعث سرافرازی بنده است که پس از این برنامه ریزی و مدیریت قراردادهای ایشان را عهده دار می شوم.»

رهبری ارکستر برنامه فیلارمونیک آنتالیا باربد ارتباطات ژناتی مدیریت کنسرت اسلواکی سیارات تالار ایوان