برگزیده ها
یادآوری صحنه آزار پسر شیطان صفت باعث شده بود دچار هذیان گویی شوم!

مازندمجلس: نماینده دادستان به بیان کیفرخواست پرداخت و گفت: «براساس اعلام نظر پزشکی قانونی و شکایت این دانشجو مبنی بر تجاوز به عنف و همچنین سرقت، از قضات عالیرتبه درخواست اشد مجازات را برای متهم دارم.»

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پسر جوان که تحت عنوان مسافرکش، دختر دانشجو را از میدان آزادی ربوده و به بیابان‌های جنوب تهران کشانده بود، به اتهام آزار و اذیت شیطانی، در شعبه نهم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی  محمدی و با حضور قاضی عباسی -مستشار-محاکمه شد.این تبهکار که دارای سوابق متعدد کیفری است پیش از این نیز به اتهام سرقت و زور‌گیری محاکمه شده بود.


 روز 27خرداد سال گذشته دختر دانشجویی با چهره‌ای رنگ پریده به یکی ازکلانتری‌های جنوب تهران رفت و با تسلیم شکایتی علیه پسرشیطان صفت گفت: «چند روزقبل در میدان آزادی ایستاده بودم.ازآنجاکه برای رفتن به دانشگاه عجله داشتم و تاکسی هم نبود، به ناچار سوار یک خودروی شخصی شدم. پسر جوانی که راننده خودرو بود پس از چند دقیقه سرصحبت را بازکرد و گفت که حس عجیبی به من پیدا کرده وهمانجا ازمن خواستگاری کرد.درحالی که با شنیدن این حرف شوکه شده بودم به اوگفتم درحال حاضربه فکر ازدواج نیستم ومی خواهم ادامه تحصیل بدهم، اما او با حرف های مختلف حواسم را پرت کرد وبه همین خاطرنفهمیدم از مسیر اصلی فاصله گرفته و به سوی بیابان می‌رود. ناگهان به خودم آمده و متوجه شدم در بیابان‌های جنوب تهران هستیم. در حالی که از شدت ترس نمی دانستم چه کار کنم با خواهش ازاوخواستم مرا به خیابان اصلی بازگرداند اما راننده شرور پس ازمتوقف کردن ماشین، من را بی‌توجه به التماس‌هایم با تهدید چاقو بشدت مورد آزار و اذیت قرارداد. بعدهم همانجا رهایم کرد و متواری شد. من هم با چشمان اشکبار و به زحمت خودم را به جاده  و با یک تاکسی  به خانه رساندم. بدون اینکه به کسی حرفی بزنم و به بهانه بیماری یک هفته دراتاقم ماندم. در این مدت یادآوری صحنه تجاوز پسر شیطان صفت باعث شده بود دچار هذیان گویی شوم. با این حال پس از یک هفته توانستم به پلیس مراجعه کنم.»


به‌دنبال این شکایت، کارآگاهان پلیس با ردیابی‌های تخصصی و سرنخ‌هایی که دختردانشجو دراختیارشان قرارداده بود موفق به شناسایی و دستگیری شیطان صفت فراری شدند، اما او منکرآدم ربایی و تجاوز شد.


در جلسه دیروز دادگاه، ابتدا نماینده دادستان به بیان کیفرخواست پرداخت و گفت: «براساس اعلام نظر پزشکی قانونی و شکایت این دانشجو مبنی بر تجاوز به عنف و همچنین سرقت، از قضات عالیرتبه درخواست اشد مجازات را برای متهم دارم.»


آن گاه دختر 19 ساله دانشجو در برابر قضات ایستاد و از دادرسان دادگاه خواست متهم را به اشد مجازات محکوم کنند. سپس پرویز -متهم 29 ساله -ضمن رد تمامی اتهاماتش گفت: «من تعرض به این دختر را قبول ندارم. او خودش راضی بود و...» با ادعای عجیب متهم، قاضی دادگاه او را مورد خطاب قرار داد و گفت: «چرا دروغ می‌گویی؟ همه شواهد و مدارک لازم علیه تو وجود دارد پس سعی نکن از اتهام‌هایت فرار کنی» که متهم سکوت اختیار کرد. در پایان جلسه محاکمه، قضات وارد شور شدند تا رأی خود را صادرکنند.

ایران

110

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه کثیفی که دو پسر جوان برای منشی یک مطب کشیده و او را به بیابان کشاندند و ..

راننده شیطان صفتی که به دنبال سوار کردن زنان جوان بود! / شیوه ای که همه زنان را فریب می داد!

دختر جوان با چهره ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار شیطانی اش زندگیم را به فنا داد! + عکس

با پسری دیگر قرار داشتم ولی ناگهان دو مرد جوان غریبه به سراغم آمدند و ..

معلمی که با شاگردانش عکس وفیلم‌های غیر اخلاقی رد و بدل می‌کرد شناسایی شد! + عکس

روح خواهرفوت شده ای که در سلفی برادرش دیده شد! + عکس

تهران شیطان دادگاه محاکمه راننده تجاوز دانشجو مجازات داشتم بیابان ناگهان شکایت پریده شناسایی کیفری بیابان‌های آزادی میدان یادآوری اتهام دختردانشجو شیطانی هذیان