برگزیده ها

مازندمجلس: بهشهر - عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو ریلی بندر امیرآباد به شبکه راه آهن سراسری کشور با حضور رئیس جمهور در بهشهر آغاز شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های سرمایه گذاری و عمرانی به مازندران سفر کرد و از دقایقی قبل افتتاح پروژه های سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

افتتاح شش پست اسکله به طول ۱۱۲۰متر ، دیوارحفاظت ساحلی اراضی شرقی به طول ۱۲۶۰ متر و آغاز عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو ریلی بندر به شبکه راه آهن سراسری کشور ، کارخانه تولیدکاغذ به ظرفیت  ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تن  ، مخازن روغن خوراکی به ظرفیت ۵  هزار تن ، احداث کارخانه تولید پارکت،اوراق فشرده سبک و درب چوبی با ظرفیت ۱۶۶ هزار تن و احداث کارخانه تولیدMDF  با ظرفیت نهایی ۳۰۰ هزار تن در سال ، بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بوده که توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

در سفر رئیس جمهور به مازندران شاهد افتتاح و آغاز عملیات ۵۵ طرح و پروژه در استان خواهیم بود که ۴۳ طرح برای افتتاح و ۱۲ طرح برای آغاز عملیات در نظر گرفته شده است و در مجموع برای این طرح‌ها چهار هزار و ۷۶۹ میلیارد تومان و ۲۸۰ میلیون یورو هزینه شده و یا هزینه خواهد شد.

سه هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان از این طرح‌ها در حوزه دولت و هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان در حوزه بخش خصوصی خواهد بود و با افتتاح  و تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۸ هزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

افتتاح عملیات ظرفیت پروژه کارخانه طرح‌ها تومان اسکله میلیارد جمهور هزینه احداث مازندران اتصال اجرایی امیرآباد سراسری گذاری سرمایه خصوصی