برگزیده ها
سلطان جعل و سرقت در یک قدمی اعدام

مازندمجلس: حکم اعدام مجرم سابقه‌دار که در میان زندانیان به سلطان جعل و سرقت در پایتخت معروف بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، این متهم میانسال از سال 68 تا سال 95، 48 بار به اتهام سرقت، ‌جعل اسناد دولتی، غصب عناوین دولتی از جمله عنوان پلیس، فروش مواد‌ مخدر، سرقت مقرون به آزار، سرقت مسلحانه، ارتشاء و... دستگیر شده و به زندان افتاده است.

 

این در حالی بود که این متهم سه بار از زندان گریخته و بعد از فرار با تشکیل باندهای مختلف جرایمش را از سر گرفته بود و با اعضای گروه جدیدش به تبهکاری‌هایش ادامه می‌داد.

 

ماجرای بازداشت و زندان رفتن‌های این متهم و اعضای باندش ادامه داشت تا این که او دو سال پیش باندی جدید را با همدستی یک گروه از افراد سابقه‌دار تشکیل داد و این بار با سفر به شهرهای مختلف و با جعل عنوان مامور به طور مسلحانه وارد خانه‌های افراد پولدار که اغلب پزشک، وکیل و تاجر بودند می‌شدند و طلا، پول، خودرو و حتی اسنادو مدارک خانه و اموال آنها را سرقت می‌کردند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، مرد تبهکار و همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و توسط پلیس تهران بازداشت شدند. اعضای این باند در تحقیقات به دزدی از افراد در ده استان کشور که عمده این مالباختگان پزشک بودند، اعتراف کردند.

 

سرکرده باند و همدستانش در جریان این دزدی‌ها سه میلیارد تومان پول و طلا سرقت کرده‌اند. سال گذشته قاضی نصرتی، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، برای سرکرده باند درخواست محاربه کرد و پرونده این تبهکار حرفه‌ای و کهنه‌کار و دیگر اعضای باند او با صدور جلب به دادرسی به شعبه 15دادگاه انقلاب تهران منتقل شد که قاضی دادگاه سرکرده باند را به اعدام و همدستانش را به حبس و رد مال محکوم کرد.

 

پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که چند روز پیش قضات دیوان عالی کشور احکام را مورد تائید قراردادند.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه کثیفی که دو پسر جوان برای منشی یک مطب کشیده و او را به بیابان کشاندند و ..

یادآوری صحنه آزار پسر شیطان صفت باعث شده بود دچار هذیان گویی شوم!

راننده شیطان صفتی که به دنبال سوار کردن زنان جوان بود! / شیوه ای که همه زنان را فریب می داد!

پدری بدن دخترش را مانند سگ هار گاز گرفت عکس

دختر جوان با چهره ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار شیطانی اش زندگیم را به فنا داد! عکس

با پسری دیگر قرار داشتم ولی ناگهان دو مرد جوان غریبه به سراغم آمدند و ..

معلمی که با شاگردانش عکس وفیلم‌های غیر اخلاقی رد و بدل می‌کرد شناسایی شد! عکس

روح خواهرفوت شده ای که در سلفی برادرش دیده شد! عکس

 

اعضای همدستانش افراد تهران تشکیل زندان شیطان تبهکار سرکرده پرونده دیوان ادامه عنوان دولتی مسلحانه مختلف اعدام بازداشت