برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو گفت: دانش آموزان علاقه مند به یادگیری دانش و فناوری نانو، می توانند در پژوهش سراهای آموزش و پرورش نام نویسی کنند.

مازندمجلس:

فناوری نانو به گزارشخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، عماد احمدوند گفت: هشتمین المپیاد دانش آموزشیعلمی و فناوری نانو از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: پیشاز این از علاقه مندان برای حضور در این دوره از المپیاد ثبت نام شده و تعداد قابلتوجهی از دانش آموزان آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مدیر کارگروهترویج ستاد فناوری نانو با اشاره به استان هایی که در این دوره پر رنگ ترین حضوررا خواهند داشت، اظهارکرد: دانش آموزان استان های کردستان، کرمانشاه و مازندرانامسال بیشترین استقبال را از المپیاد داشته و تعداد دانش آموزان این 3 استان، بیشاز سایر استان ها است.

احمدوند از راهاندازی پژوهش سراها در استان های سراسر کشور خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر شاهدفعالیت پژوهش سراها در شهرها و استان های پر جمعیت کشور هستیم و دانش آموزان میتوانند با ثبت نام در این پژوهش سراها از آموزش های آنها بهره مند شوند.

وی در خصوصآموزش های ارائه شده به دانش آموزان علاقه مند در حوزه نانو خاطرنشان کرد: بیش از15 سال است که در پژوهش سراهای آموزش و پرورش به دانش آموزان علاقه مند، آموزش هاینانو نیز ارائه می شود و اکنون شاهد فعالیت بیش از 70 آزمایشگاه فناوری نانو درسراسر کشور هستیم.

مدیر کارگروهترویج ستاد فناوری نانو با تاکید بر اینکه " دانش آموزان با هر سطح معدلی میتوانند در پژوهش سراهای آموزش و پرورش نام نویسی کنند" گفت: برای پذیرش دانشآموزان در پژوهش سراها، شرط معدل در نظر گرفته نشده و افراد با هر معدلی می تواننددر این پژوهش سراها حاضر شوند.

آموزان پژوهش استان فناوری آموزش سراها علاقه المپیاد سراهای پرورش معدلی ارائه هستیم کارگروهترویج احمدوند تعداد میتوانند