برگزیده ها

مازندمجلس: معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و شرقی، در جریان آخرین وضعیت خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان قرار گرفت.

مازندمجلس: اسحاق جهانگیری در این تماس های تلفنی بر ضرورت بسیج همه امکانات برای امداد رسانی به سیل زدگان، رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و یافتن مفقودین تاکید کرد.
 
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای امدادی باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی این وضعیت و کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل بکار گیرند، خواستار آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای تامین امنیت مردم شد و بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت سیل زدگان و جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این دو استان تاکید کرد.
 
استانداران آذربایجان غربی و شرقی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای کمک به آسیب دیدگان و جستجوی مفقودین ارائه کردند و از آماده باش کامل نیروهای امدادی برای ساماندهی این وضعیت خبر دادند.

در اثر بارش شدید و کم سابقه باران در استانهای آذربایجان شرقی و غربی که در پانزده سال گذشته بی سابقه بوده است، آب رودخانه ها طغیان کرده و خسارات زیادی را برای مردم این دو استان به بار آورد.
تاکید استان امدادی وضعیت دیدگان نیروهای زدگان آماده خسارات آذربایجان سابقه ساماندهی جهانگیری امکانات رسیدگی مفقودین