برگزیده ها

مازندمجلس: عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: چاره ای نداریم مگر اینکه نقایص قانون فعلی انتخابات را بر طرف کنیم.

مازندمجلس: حسینعلی امیری عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در جریان بازدید تعدادی از اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری از مراحل ثبت نام این انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای بازدید از روند ثبت نام‌ها به ستاد انتخابات کشور آمدیم با این روند ثبت نام ها که هر کسی با هر شرایطی برای ثبت نام می‌آید، فرصت و هزینه زیاد ایجاد می شود و مردم متوجه نقص قانون انتخابات ریاست جمهوری شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست های کلی انتخابات که رهبری آن را ابلاغ کرده اند، باید شاخص های نامزدهای انتخابات تدوین شود. از سویی اصل 115 قانون اساسی باید تصحیح شود و ما چاره ای نداریم جز اینکه یک نظام جامع انتخابات طراحی کنیم که نقایص قانون فعلی را رفع کند.

امیری افزود: امروز براساس دعوت وزارت کشور به محل ثبت نام ها آمده ایم و معاون سیاسی وزیر کشور گزارشی از روند ثبت نام ها به ما ارائده دادند و اعضای هیات اجرایی هم سوالاتی داشتند که آقایان به آنها پاسخ دادند.

وی در پایان گفت: اعضای هیات اجرایی مرکزی براساس شخصیت های حقیقی انتخاب می شوند نه شخصیت حقوقی.

انتخابات اجرایی قانون ریاست اعضای جمهوری امیری براساس دادند شخصیت حسینعلی امیری امروز مرکزی نامزدهای حسینعلی بازدید نداریم