برگزیده ها
قاتل مادر و كودك 3 ساله به ميز محاكمه رسيد

مازندمجلس: مرد جواني كه به خاطر رابطه نامشروع، مادر و دختر بچه سه‌ساله‌اش را به قتل رسانده بود، به زودي در شعبه دهم دادگاه كيفري پاي ميز محاكمه قرار خواهد گرفت.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، اول بهمن‌ماه سال 92، مأموران پليس از مرگ مشكوك زن جوان و دختر بچه سه‌ساله‌اش در خيابان زمزم با خبر و در محل حاضر شدند. اجساد متعلق به زن 24 ساله‌اي به نام پريوش و دختربچه سه ساله‌ای‌ به نام سميرا بود كه به نظر مي‌رسيد بر اثر پارگي شیلنگ گاز و مسموميت شديد فوت كرده‌اند. نرگس دوست مقتول كه در محل حاضر بود، گفت: شوهر مقتول راننده كاميون است. او ساعتي قبل تماس گرفت و گفت حوالي اهواز است. گفت كه چندين‌بار با همسرش تماس گرفته، اما او جواب نمي‌دهد به همين دليل از من خواست خبري بگيرم. وقتي وارد خانه شدم ديدم مأموران آتش‌نشاني با شكستن در ورودي وارد خانه شده‌بودند و جسد پريوش و دخترش در اتاق خواب افتاده بود.

 

بعد از ثبت حرف‌هاي زن همسايه و انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد مادر و دختر او بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده‌اند و پارگي شیلنگ گاز نيز عمدي بوده است. به همين دليل پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد.

در تحقيقات بعدي مأموران پليس دريافتند شوهر مقتول با زن جواني به نام شيوا ارتباط دارد. اين مرد در جريان تحقيقات گفت: شيوا در كرج زندگي مي‌كرد و دنبال كار بود. يكي از دوستانم كه با هم رفت و آمد خانوادگي داشتيم شماره او را داد و قرار شد برايش كاري پيدا كنم. بعد از صحبت‌هايي كه با هم داشتيم شيوا منزلي اجاره كرد و به تهران آمد. به مرور زمان اين تماس‌ها و پيامك‌ها به علاقه بين من و شيوا انجاميد و بعدها باعث رابطه بين ما شد.

 

او در توضيح روز حادثه گفت: آن روز هنگام ظهر بعد از خوردن غذا به قصد سفر با ماشينم به سمتاهواز حركت كردم. بعد از ساعاتي هر چه با منزل تماس گرفتم كسي جواب نداد. نگران شدم و از زن همسايه خواستم به آنها سري بزند و خبري بگيرد تا اينكه شنيدم آنها فوت كرده‌اند. با شنيدن اين خبر بلافاصله به خانه برگشتم و متوجه شدم يك ميليون و 500 هزار تومان پول نقدي كه در خانه بود به همراه طلاهاي همسرم سرقت شده است.

 

بعد از توضيحات شوهر مقتول زن مورد علاقه او هم مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد، هر دو مظنون در زمان وقوع جرم تهران نبوده‌اند. بنابراين آنها از اتهام به قتل تبرئه و آزاد شدند.
پس از گذشت چند ماه، مأموران در تحقيقات خود با رديابي تماس‌هاي تلفن همراه مقتول دريافتند، او مدتي قبل با مرد جوان 27 ساله‌اي به نام مرتضي در تماس بوده است. بنابراين مرتضي به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفت و بعد از شناسايي دستگير شد. متهم در چندين مرحله بازجويي ‌بالاخره لب به اعتراف گشود و توضيح داد: من و مقتول به صورت پيامكي با هم آشنا شديم و اين آشنايي روز به روز بيشتر ‌شد تا اينكه چند ماهي بود با هم ارتباط داشتيم. روز حادثه پريوش با من تماس گرفت و گفت شوهرش به سفر رفته است و در خانه تنهاست. وقتي به آنجا رفتم سميرا دختر مقتول در اتاق خوابيده بود و من و پريوش با هم صحبت مي‌كرديم تا اينكه چند پيامك برايش آمد. وقتي سؤال كردم او از جواب طفره رفت و اجازه نداد گوشي‌اش را ببينم.  متهم در مورد قتل گفت: مدتي بود مشكوك شده بودم تا شايد او با مرد ديگري در ارتباط باشد. از آنجايي كه به او علاقه و تعصب داشتم درگير شديم و از شدت عصبانيت او را با روسري خفه كردم
متهم در توضيح قتل كودك بي‌گناه هم گفت: دختر بچه مقتول كه خواب بود از صداي ما بيدار شد و من از ترس او را نيز خفه كردم. پس از كشتن آن دو نفر چاقويي برداشتم و شیلنگ گاز را پاره كردم، سپس مقداري پول نقد و طلاهاي مقتول را برداشتم و فرار كردم.


بعد از كامل شدن تحقيقات، مرتضي به اتهام قتل عمد مجرم شناخته شد و پرونده براي رسيدگي به شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. به زودي متهم پاي ميز محاكمه قرار خواهد گرفت.

منبع: روزنامه جوان

110

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه کثیفی که دو پسر جوان برای منشی یک مطب کشیده و او را به بیابان کشاندند و ..

راننده شیطان صفتی که به دنبال سوار کردن زنان جوان بود! / شیوه ای که همه زنان را فریب می داد!

دختر جوان با چهره ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار شیطانی اش زندگیم را به فنا داد! + عکس

با پسری دیگر قرار داشتم ولی ناگهان دو مرد جوان غریبه به سراغم آمدند و ..

معلمی که با شاگردانش عکس وفیلم‌های غیر اخلاقی رد و بدل می‌کرد شناسایی شد! + عکس

روح خواهرفوت شده ای که در سلفی برادرش دیده شد! + عکس

مقتول تحقيقات مأموران پريوش توضيح اينكه داشتيم مرتضي علاقه تهران ارتباط شیلنگ حادثه همراه مظنون داشتم برداشتم اتهام بنابراين بازجويي طلاهاي دنبال پارگي سميرا ساله‌اي مشكوك كرده‌اند راننده محاكمه دريافتند پرونده همسايه برايش