برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به گستردگی حریق در انباری به وسعت 5 هزار متر در جاده مخصوص کرج عملیات آتش نشان ها برای اطفای حریق زمان بر شد و اکنون نیروهای سازمان در حال لکه گیری محیط هستند.

مازندمجلس:

آتش سوزی سید جلال ملکی در گفتو گوبا خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت 19 و 26 دقیقه روز گذشته، حریق گسترده در انبار قطعات یدکیکه در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج واقع شده بود، رخ داد و با حضور گسترده آتش نشان ها این حریق سرانجام مهار شد.

وی افزود: با توجه بهگستردگی حریق، نیروهای آتش نشان عملیات دشواری را در پیش داشتند اما خوشبختانه موفق به مهار اتش شدند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی با تاکید بر اینکه عملیات لکه گیری در انبار کالا زمان بر است تصریح کرد: باتوجه به اینکه حریق در انباری به وسعت 5 هزار متر رخ داده است عملیات لکه گیری زمانبر بوده و همچنان آتش نشان ها برای برطرف کردن کانون آتش در تلاش هستند.

ملکی ادامه داد:عملیات اولیه آتش نشان ها به اتمام رسیده و آتش به طور کلی مهار شده است اما برایجلوگیری از سرایت کانون های آتش به سایر نقاط عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی با اشاره به اقدامات آتش نشان ها به منظور تخلیه دود و ایمن سازی کامل محیطخاطر نشان کرد: آتش نشان ها اکنون در حال تخلیه دود و همچنین ایمن سازی کامل محیطهستند و پیش بینی می شود طی ساعات آینده عملیات آنها به اتمام برسد.

ملکی در پاسخ به اینپرسش که وضعیت مصدومان حادثه به چه صورتی است اذعان کرد: خوشبختانه حریق تنهادومصدوم داشت که آنها نیز به مراکز درمانی ارجاع داده شده و سایر افراد دچاردودزدگی محدود شده بودند.

انتهایپیام/

عملیات سخنگوی ادامه تخلیه انبار کانون اتمام همچنان گسترده خوشبختانه آتشنشانی اینکه