برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ روز دوشنبه ۲۸ فروردین منتشر می‌شود.

مازندمجلس:

آزمون به گزارش گروهجامعه خبرگزاری میزان، نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 روز دوشنبه 28 فروردینماه منتشر خواهد شد.

به گزارش گروهجامعه خبرگزاری میزان، بنا بر اعلام سازمان سنجش کشور، نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمهمتمرکز سال 96 به صورت کارنامه تنظیم و این کارنامه روز دوشنبه 28 فروردین ماه منتشرخواهد شد.

دفترچه راهنمای انتخابرشته نیز روز چهارشنبه 30 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

با توجه به ضوابطداوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنان در روز دوشنبه 28 فروردینمنتشر می‌شود، مجاز به انتخاب رشته شده باشند می‌توانند برای پذیرش در کد رشته محل‌هایدانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد از شنبه 9 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه13 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دفترچه دقیق انتخاب رشته بارعایت مفاد مندرج در اطلاعیه منتشره نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به منظور انتخابرشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعهدقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه دانشگاه مذکور نسبت به انتخاب رشته کدرشتهمحل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته مجاز انتخاب کنند.

دوشنبه دکتری دانشگاه کارنامه آزمون نتیجه اولیه دفترچه پذیرش مراجعه اطلاعیه انتخابرشته اردیبهشت میزان گزارش اعلام گروهجامعه خبرگزاری فروردین راهنمای