برگزیده ها
دو جوان شرور در عالم مستی با حضور بدون اجازه به خانه زن جوان مشهدی فاجعه آفریدند!

مازندمجلس: دو جوان شرور در عالم مستی با حضور در خانه ها برای اهالی چند خانه ایجاد مزاحت می کردند.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد با اعلام گفت: چندی قبل ماموران پلیس در برابر پرونده های شرارت دو جوان در محدوده بلوار طبرسی شمالی قرار گرفتند و تیمی از مامورن کلانتری طبرسی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.


سرهنگ بوستانی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دو جوان در نخستین اقدامات ترسناک شان با عربده کشی وارد خانه ای شدند.


در ادامه مشخص شد 2 پسر جوان با حضور در خانه زن جوانی در جلوی اهالی خانه شروع به فحاشی کرده و یکی از آنها جاکفشی را به سمت افراد داخل خانه پرت کرده است و در مرحله بعدی یکی از آنها با چاقو اقدام به خودزنی کرده اند که دو جوان به کمک اهالی ساختمان از خانه خارج شده اما لحظاتی بعد دو جوان همراه دوستانشان به جلوی در خانه حاضر شده و قصد ورود به ساختمان را داشتند که با حضور ماموران افراد شرور پا به فرار گذاشته اند.


رییس پلیس مشهد ادامه داد: ماموران با توجه به حساس بودن پرونده به صورت نامحسوس محل رفت و آمد دو جوان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه عصر پنج شنبه 24 فروردین ماه 2 جوان در حالیکه چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان طبرسی شمالی شناسایی شدند.


وی گفت: ماموران زمانیکه برای دستگیری این 2 جوان شرور وارد عمل شدند آنها در حالی که آنها در حالت عادی نبودند پا به فرار گذاشتند که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری آنها شدند.


بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این 2 جوان شرور ادامه دارد.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

راز عمل زشت و کثیف رونالدو با شخص آزار دیده بر ملا شد! + عکس

پلیس مواد مخدر تهرانی با چه بهانه ای از دختران جوان سوء استفاده می کرد؟! + عکس

عمل زشت دختر آرایشگر تهرانی! / بهاره وقتی با پسران پولدار آشنا می‌شد خودش را ..! + عکس

دانشمند و پزشک معروف ایرانی در گذشت + عکس

 

اخبار پیشنهادی:

اخراج خانم مجری تلویزیون به خاطر بی بندو باری کثیف با مردان غریبه!

پارتی اجنه...! / ناگهان دیدم تعدادی زن و مرد جوان مشغول رقص و پایکوبی هستند!

 

 

 

 

ماموران اقدام ادامه دستگیری طبرس طبرسی تحقیقات سرهنگ استفاده تهرانی گزارش داشتند ساختمان پرونده بوستانی اهالی افراد شمالی