برگزیده ها
انتشار عکسهای خصوصی دختر ۲۲ ساله به دست آقای معلم!/  از ارتباط دختر با همسرم سوءاستفاده کردم!

مازندمجلس: پلیس یزد گفت: مدرس خصوصی کلاس موسیقی با سوءاستفاده از تصاویر شاگرد خود در فضای مجازی به دنبال کسب درآمد بود.

مازندمجلس:  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، با سوء‌استفاده از رابطه بین همسر و شاگردم و با به دست آوردن عکس‌های ارسالی شاکی برای همسرم اقدام به ساخت پروفایل با هویت دختر جوان کردم و با ارسال عکس‌های وی برای دیگران از مخاطبان خود پول دریافت می‌ کردم.

 

انتشار عکسهای خصوصی دختر جوان

انتشار عکسهای خصوصی دختر جوان ,رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: مدرس خصوصی کلاس موسیقی با سوءاستفاده از تصاویر شاگرد خود در فضای مجازی به دنبال کسب درآمد بود.


سرگرد ابوطالبی با عنوان این‌که متاسفانه این روزها عده‌ای در فضای مجازی به دلیل خصومت و مشكلات شخصی‌، آبرو و شخصیت طرف مقابل خود را در فضای مجازی نشانه و دست به هر اقدامی می‌زنند، گفت‌:
با مراجعه دختری 22 ساله یزدی به پلیس فتا و با در دست داشتن مرجوعه قضایی با عنوان این موضوع که شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اسم و عکس بنده پروفایلی جعلی ساخته و با ارسال عکس‌های مبتذل، مستهجن عکس‌های شخصی  را برای مردان ارسال می‌ کند که این عمل باعث آبروریزی و هتک حیثیت شده است‌.


وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 

انتشار عکسهای خصوصی دختر جوان

سرگرد ابوطالبی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا و دستگیری متهم که استاد کلاس موسیقی شاکی بود، وی در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان داشت كه با سوء‌استفاده از رابطه بین همسر و شاگردم و با به دست آوردن عکس‌های ارسالی شاکی برای همسرم اقدام به ساخت پروفایل با هویت دختر جوان کردم و با ارسال عکس‌های وی برای دیگران از مخاطبان خود پول دریافت می‌ کردم.
رییس پلیس فتای یزد از خانواده‌ها خواست تا با نظارت بر فعالیت سایبری فرزندان خود مانع سوء‌استفاده مجرمان از فرزندانشان شوند و با توجه به حساسیت این امر حساس از کاربران فضای مجازی خواست، که فیلم‌ها و اطلاعات شخصی خود را رمزگذاری و به هیچ وجه عکس‌ها و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

میزان

110

این اخبار را از دست ندهید:

راز عمل زشت و کثیف رونالدو با شخص آزار دیده بر ملا شد! + عکس

پلیس مواد مخدر تهرانی با چه بهانه ای از دختران جوان سوء استفاده می کرد؟! + عکس

عمل زشت دختر آرایشگر تهرانی! / بهاره وقتی با پسران پولدار آشنا می‌شد خودش را ..! + عکس

دانشمند و پزشک معروف ایرانی در گذشت + عکس

 

اخبار پیشنهادی:

اخراج خانم مجری تلویزیون به خاطر بی بندو باری کثیف با مردان غریبه!

دو جوان شرور در عالم مستی با حضور بدون اجازه به خانه زن جوان مشهدی فاجعه آفریدند!

پارتی اجنه...! / ناگهان دیدم تعدادی زن و مرد جوان مشغول رقص و پایکوبی هستند!

 

 

 

عکس‌های خصوصی ارسال مجازی عکسهای همسرم سوء‌استفاده ابوطالبی موضوع عنوان موسیقی خواست تهرانی حساسیت مردان اجتماعی شبکه‌های دیگران آوردن شاگردم رابطه سوءاستفاده ارسالی اقدام دریافت مخاطبان پروفایل  انتشار