برگزیده ها
مرگ مشکوک دختر جوان پس‌از قهر با‌مادر

مازندمجلس: دختر 18 ساله بعد از دعوا با مادرش خانه‌شان را ترک کرد و جسدش چند روز بعد داخل خودروی پدرش کشف شد.

مازندمجلس:   به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، چند روز پیش خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران از ناپدید شدن دختر 18 ساله‌شان خبر دادند.

 

همزمان با این شکایت و تحقیق از والدین دختر گمشده معلوم شد او شب گذشته بر سر موضوعی بی‌اهمیت با مادرش جروبحث کرده و بعد از پایان یافتن دعوایشان، بدون این‌که مادرش متوجه شود سوار خودروی پژوی پدرش شده و خانه را ترک کرده و تلفن همراهش هم خاموش است.

 

ماموران با اطلاعاتی که از والدین دختر جوان به دست آوردند، تحقیقات برای یافتن او و توقیف خودروی پژو را آغاز کردند. در ادامه این جست‌وجوهای پلیسی، دو روز بعد مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد خودروی پژویی در یکی از محله‌های فاز اول اندیشه ساعت‌هاست پارک شده و دختر جوان در صندلی عقب آن بی‌حرکت افتاده است.

 

بعد از این تماس، گروهی از ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران در آنجا حاضر شدند. ماموران همراه تیم بررسی صحنه جرم در خودرو را باز کردند و مشاهده کردند دختر جوان جان باخته و مدارک شناسایی همراه خود ندارد.

 

در این مرحله ماموران زمانی که شماره پلاک خودروی کشف شده را مورد بررسی قرار دادند، معلوم شد همان خودرویی است که دختر 18 ساله با آن خانه را ترک کرده بود. ماموران که احتمال می‌دادند جسد متعلق به همان دختر باشد، مشخصات او را با مشخصات ثبت شده در پرونده مطابقت دادند که مشخص شد وی همان دختر 18 ساله بوده که به طور مشکوکی فوت کرده است.

 

با مشخص شدن هویت دختر فوت شده، موضوع به بازپرس جنایی شهریار گزارش و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و خودروی پژو نیز به پارکینگ پلیس انتقال یافت. با توجه به مشکوک بودن مرگ این دختر، پلیس جنایی تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او را آغاز کرده است.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

راز عمل زشت و کثیف رونالدو با شخص آزار دیده بر ملا شد! + عکس

پلیس مواد مخدر تهرانی با چه بهانه ای از دختران جوان سوء استفاده می کرد؟! + عکس

عمل زشت دختر آرایشگر تهرانی! / بهاره وقتی با پسران پولدار آشنا می‌شد خودش را ..! + عکس

دانشمند و پزشک معروف ایرانی در گذشت + عکس

 

اخبار پیشنهادی:

اخراج خانم مجری تلویزیون به خاطر بی بندو باری کثیف با مردان غریبه!

دو جوان شرور در عالم مستی با حضور بدون اجازه به خانه زن جوان مشهدی فاجعه آفریدند!

پارتی اجنه...! / ناگهان دیدم تعدادی زن و مرد جوان مشغول رقص و پایکوبی هستند!

خودروی ماموران دادند تحقیقات همراه بررسی تهرانی جنایی مشخصات مادرش استان آگاهی گزارش تهران والدین مشکوک معلوم یافتن