برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نماینده‌ مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس احداث بیمارستان 94 تخت‌خوابی در قرچك را هدیه‌ی ماندگار این بنیاد به مردم مناطق محروم دانست.

مازندمجلس: بنیاد برکتبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سیدحسین نقوی‌حسینی در بیان اقدامات بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌ی او، گفت: اقدام بزرگی که بنیاد برکت در ورامین علاوه بر مشارکت در سه طرح توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در ورامین و پیشوا و ساخت مدرسه‌ی برکت در طغان جواد‌آباد، انجام داد، ساخت بیمارستان 94 تخت‌خوابی شهرستان قرچک بود، چرا که این شهرستان با وجود این‌که سیصد هزار نفر جمعیت دارد اما یک تخت بیمارستان هم نداشت و با اعتبارات کمی که در بخش دولتی برای تحقق این مهم اختصاص داده شده این امکان وجود نداشت که از طریق بخش دولتی بیمارستانی را احداث کنیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تصریح کرد: بنیاد برکت به همین دلیل در بخش بیمارستان‌سازی برای این شهرستان ورود کرد و این بیمارستان را در مدت یک سال تقریباً تکمیل و آماده‌ی بهره‌برداری کرده است. 
نقوی‌حسینی که سابقه‌ی فعالیت در مجلس نهم را نیز در کارنامه‌ی خود دارد یادآور شد: مدرسه‌سازی از دیگر اقدامات این بنیاد بوده که مردم شهرستان ورامین هم از آن بهره‌مند شده‌اند، ضمن این‌که پیشنهاد ساخت بیمارستان دیگری مطرح و قرار شده 50 درصد هزینه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت شود.
وی به اقدامات جهادی بنیاد بركت در سراسر كشور اشاره كرد و افزود: واقعاً این كارها و برنامه‌ها باید الگوی تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی قرار گیرد و همه ببییند كه چگونه افرادی بدون منت و فقط برای رضای خدا و رفاه مردم مناطق محروم این‌گونه سخت‌كوشانه تلاش می‌كنند. 
بنیاد بیمارستان شهرستان دولتی ورامین اقدامات تخت‌خوابی اعتبارات نداشت این‌که