برگزیده ها
رفتار احمدی نژاد انتحاری و تخلف آشکار بود/ گزینه جمنا گزینه نهایی اصولگرایان خواهد بود/ احمدی نژاد دیگر جایگاهی ندارد

اختصاصی مازندمجلس:صابری، درباره گزینه احتمالی اصولگرایان، بیان کرد: در حال حاضر چند نامزد اصولگرا نام نویسی کردند ولی مقرر شد در نهایت تصمیم جمنا لحاظ شود. سایر احزاب و گروه های اصولگرا نیز این را پذیرفته اند و به نظرات جمنا احترام می گذارند

اختصاصی مازندمجلس: علی صابری درباره چرایی نام نویسی بیش از 1600 نفر در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بنده واقعا علت اینکه وزارت کشور اقدام به ثبت نام همه مراجعه کنندگان (کودکان، نوجوانان، افراد بدون تخصص و تجربه و...) می کند را نمی دانم! چون در خود قانون اساسی آمده است که افرادی می توانند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند که رجل سیاسی- مذهبی مشهور و بنام باشند، شان ریاست جمهوری و تجربه مدیریتی داشته باشد، امانت دار، مدیر و مدبر و در جامعه نیز مطرح باشد.

وی، افزود: اینکه هر کسی مراجعه کند را ثبت نام کنند، وجهه خوبی برای کشور ندارد. ثبت نام افرادی که وزن ریاست جمهوری را ندارند و عدم صلاحیت آن ها واضح است دارای اشکال است.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان مازندران، با بیان اینکه صلاحیت چنین افرادی قابل بررسی نیست، گفت: طبق قانون، وزارت کشور می توانست از ثبت نام آن ها امتناع کند چرا که رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور و شخص دوم بعد از رهبری است.

 

احمدی نژاد دیگر جایگاهی ندارد

صابری درباره اقدام ناگهانی احمدی نژاد برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: با توجه با اینکه رهبر انقلاب به وی توصیه کرده بود که به صلاحش است در انتخابات ورود نکند، انتظار می رفت از توصیه رهبری سرپیچی نکند. البته درباره چرایی ثبت نام، خود احمدی نژاد باید توضیحاتی ارائه کند. اما بداند برای کسانی که انقلابی و پیرو خط رهبری و ولایت فقیه هستند قطعا آن ها چنین حرکتی را انتحاری و خلاف واقع می دانند.

 وی، تصریح کرد: احمدی نژاد، اگرچه قانونا می تواند برای نام نویسی در انتخابات ورود پیدا کند چون قبلا رئیس جمهور ایران بوده و ثبت نام وی از لحاظ قانونی اشکالی ندارد اما وقتی رهبری به وی دلسوزانه توصیه کرده بود که کاندیدا نشود و او هم در نامه ای به رهبری پیام سمعا و طاعتا ارسال کرده بود اینکه باز اقدام به نام نویسی کرد، تخلف آشکار است و دیگر جایگاهی ندارد.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان مازندران، ادامه داد: از هر اصولگرایی این اقدام احمدی نژاد را حرکتی انتخاری می داند یعنی وی با این تخلف اخلاقی، حرکتی انتخاری انجام داده و موجب تعجب اصولگرایان شده است.

صابری، با بیان اینکه احمدی نژاد، در واقع حساب خاصی روی بقایی باز کرده و در واقع به حمایت از وی چنین کاری انجام داده است، گفت: اینکه این گمانه ها چقدر صحت داشته باشد در ادامه مشخص می شود. چرا که تصمیمات و حرکات احمدی نژاد غیرقابل پیش بینی و عجیب است.

وی، افزود: احمدی نژاد وزن خود را با این اقدام پایین آورد و موجب پراکندگی اطرافیان شد.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان مازندران، درباره سطح نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، اظهار کرد: در این دوره نامزدهای سنگین وزنی وجود دارد. باید دید پس از تایید صلاحیت ها چه افرادی در گود رقابت باقی می مانند بعد نظر داد.

گزینه جمنا گزینه نهایی اصولگرایان خواهد بود

صابری، درباره گزینه احتمالی اصولگرایان، بیان کرد: در حال حاضر چند نامزد اصولگرا نام نویسی کردند ولی مقرر شد در نهایت تصمیم جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) لحاظ شود. سایر احزاب و گروه های اصولگرا نیز این را پذیرفته اند و به نظرات جمنا احترام می گذارند.

وی، افزود: قرار بود 5 گزینه اصولگرا نامنویسی کنند و در نهایت یک گزینه انتخاب شود چرا که گزینه جمنا گزینه اصولگرایان خواهد بود.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان مازندران، درباره احتمال انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان گزینه نهایی جمنا، گفت: فعلا مشخص نیست مقرر شد از بین نامزدهای اصولگرا یکی انتخاب شود باید دید تصمیم نهایی چه خواهد بود.

 

ایران برجام را یک طرفه اجرا می کند

صابری، با بیان اینکه در شرایط فعلی رئیس جمهوری می خواهیم که انقلابی باشد، سیستم را انقلابی نگه دارد و با انقلاب جلو برود، تصریح کرد: اینگونه نباشد که قول و وعده بدهد وعمل نکند. در پی اعتماد به غرب و آمریکا نباشند.

وی، ادامه داد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرد به برجام خوش بین نیست تازه آقایان به این نتیجه رسیدند که اشتباه کردند و دیدیم که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و اروپا نیز تحریم ها را تشدید کرد. ایران برجام را یک طرفه اجرا می کند در حالی که قرار بود با برجام تحریم ها برداشته شود ولی چنین نشد و این نتیجه عدم انقلابی بودن تفکرات است.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان مازندران، در پایان، اظهار کرد: از مردم می خواهم در انتخابات شرکت کنند و فردی را انتخاب کنند که در جهت اهداف اسلام انقلاب و نظام و امام و شهدا باشد تا زحمات 37 ساله انقلاب پامال نشود.           

جمنا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم علی صابری رئیس شورای مرکزی اصوگرایی رفتار انتحاری احمدی نژاد رئیسی