برگزیده ها
مردم پردیس و بومهن باید از پرداخت عوارض معاف شوند

مازندمجلس: نماینده تهران در مجلس در تذکری به وزیر راه، گفت: مردم پردیس و بومهن گناهی ندارند که در مسیر بزرگراه قرار گرفتند و هر گاه می‌خواهند از این مسیر عبور کنند باید 3500 تومان عوارض پرداخت کنند، این افراد باید از پرداخت عوارض معاف شوند.

مازندمجلس:، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: امیدواریم شورای نگهبان به دستورالعمل سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد مصادیق رجل سیاسی و مذهبی و همچنین مدیر و مدبر بودن همان‌طور که آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز مطرح کردند، عمل کنند و مجلس هم پیگیر مصوبات خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

وی همچنین در تذکری به وزارت راه و شهرسازی، گفت: مردم پردیس و بومهن گناهی ندارند که در مسیر بزرگراه قرار گرفتند و هر گاه می‌خواهند از این مسیر عبور کنند باید 3500 تومان عوارض پرداخت کنند، می‌توان تمهیداتی پیش‌بینی کرد که این افراد از پرداخت عوارض معاف شوند.

کواکبیان در پایان ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه سیل در استان‌های شمال غربی کشور، بر لزوم ارائه هر چه سریع‌تر لایحه مدیریت بحران به مجلس تأکید کرد و روز ارتش را نیز تبریک گفت.

عوارض شورای کواکبیان پرداخت تذکری نگهبان همچنین پایان بومهن شفاهی پردیس