برگزیده ها
بسیج دانشجویی در انتخابات از هیچ جریان و فردی حمایت نمی‌کند/ مهم‌ترین دغدغه بسیج دانشجویی پیشبرد اهداف انقلاب است

مازندمجلس: معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ضمن تاکید بر اینکه این تشکل دانشجویی در انتخابات از هیچ جریان و فردی حمایت نمی‌کند، گفت: انتظار می‌رود افراد و گروه‌ها به دور از سیاسی بازی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

مازندمجلس:سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ، ضمن بیان رویکرد این سازمان در انتخابات آتی اظهار داشت: بسیج دانشجویی به عنوان نیروی انقلابی دانشجو که به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی در فضای دانشگاهی در حال فعالیت است و به عنوان نیروی انقلابی مهم‌ترین دغدغه‌اش پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این تشکل دانشجویی فراجناحی نگاه می‌کند و فراسیاسی تلاش دارد. رفتار و حرکت افراد و جریانات سیاسی را در پازل گفتمان انقلاب اسلامی تحلیل کنید. 

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: این تشکل انتظار دارد افراد و گروه‌ها به دور از سیاسی بازی موضوعات انقلاب را ببینند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات مردم به کار گیرند و سعی کنند فراتر از اسم‌ها و برچسب‌های سیاسی که بر روی خود زده‌اند معضلات کشور را مرتفع کنند.

ریحانی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با این نگاه در موضوع انتخابات جاری و ساری است و تمامی افراد و جریانات را با نسبت کارآمدی آن‌ها برای انقلاب اسلامی تحلیل و تفسیر می‌کنند. کار بسیج دانشجویی در انتخابات دفاع و حمایت از یک جریان و شخص خاص نیست. بلکه آن حمایتی که انجام می‌دادند از گفتمان انقلاب اسلامی است. 

وی بیان داشت: آنچه بسیج دانشجویی در انتخابات انجام می‌دهد این است که اولا از هیچ جریان و فردی حمایت نمی‌کند ثانیا انتظار دارد افرادی وارد عرصه انتخابات شوند که بتوانند مشکل کشور و مردم را حل کنند و گفتمان انقلاب اسلامی را در کشور قوت دهند و بر اساس معیارهای آن حرکت کنند. ثالثا بسیج دانشجویی وظیفه خود می‌داند به عنوان جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها بستری فراهم کند که نامزدهای ریاست جمهوری و نمایندگان آن برنامه‌های خود را در دانشگاه مطرح کنند و حق خود می‌دانند به عنوان قشر نخبگان برنامه‌های آن را به صورت جدی مورد ارزیابی قرار دهند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد: بسیج دانشجویی به دور از کار سیاسی آمادگی دارد فضای عقلانی در دانشگاه‌ها برنامه‌های نامزدها را مورد ارزیابی قرار دهد اما آنچه در این بین برای این تشکل دانشجویی مهم است این خواهد بود که در برنامه‌ها، بحث حل بزرگترین مشکل مردم یعنی معضل اقتصاد وجود داشته باشد.

ریحانی با بیان به اینکه کار دولت در کارزار انتخابات سخت است زیرا باید از عملکرد 4 ساله خود نیز دفاع کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی از دولتمردان و رئیس‌جمهور دعوت کرده است تا به دانشگاه‌ها بیایند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

دانشجویی انتخابات سیاسی انقلاب عنوان اسلامی ریحانی معاون گفتمان برنامه‌های جریان افراد دانشگاه‌ها حمایت تحلیل جریانات معضلات عملکرد ارزیابی انتظار اظهار مهم‌ترین نمی‌کند گفت‌وگو پیشبرد اهداف انقلابی نیروی دانشگاه بزرگترین