برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: فیلم برخورد با راننده متخلف و متواری از دست ماموران در لاهیجان متعلق به سال گذشته است و با خاطیان آن برخورد قاطع شده است.

مازندمجلس: ضرب و شتم راننده خاورسرهنگ حمید رضا خیر خواهان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: سال گذشته راننده متخلف یک دستگاه خاور  حین تردد با بار اضافه در شهر لاهیجان از سوی پلیس شناسایی شده و ماموران برای اعمال قانون به این راننده ایست می دهند. این راننده خطاکار بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرده و حین تعقیب و گریز با جدول و یک درخت برخورد و متوقف می شود. 
وی ادامه داد: راننده خودرو هیچگونه مدرک هویتی و مدارک خودرو به همراه نداشته و در حین تردد در سطح شهر نیز بار اضافی خاور در حال ریختن روی زمین بوده است. 
معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه حرکات ماموران به هیچ وجه قابل دفاع نبوده است، افزود: در همان زمان با انتشار فیلم بلافاصله با  سرباز و دو افسر پلیس خطاکار برخورد و این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند. پلیس به هیچ وجه رفتار صورت گرفته را تائید نکرده و با این افراد نیز برخوردهای لازم انجام شده است. اما موضوع مهم دیگر تخلف این راننده و فرار آن از دست ماموران است. 
به گفته خیرخواهان تحقیقات برای شناسایی و برخورد با  افرادی که اقدام به انتشار دوباره این فیلم در فضای مجازی کرده اند، آغاز شده است.  
راننده برخورد انتشار ماموران خودرو افراد اقدام شناسایی متخلف گیلان خطاکار