برگزیده ها
افزایش شهرنت های بانک شهر در نقاط محروم

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از افزایش شهرنت های بانک شهر در نقاط محروم کشور خبرداد و گفت: استقبال مردم از کیوسک های منتخب شهرنت که به صورت 24 ساعته در برخی نقاط فعالیت می کنند، افزایش گسترده ای یافته است.

مازندمجلس: افزایش شهرنت های بانک شهر در نقاط محرومبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مسیح قائمیان با اشاره به برنامه های شهرنت های بانک شهر گفت: برخی کیوسک های شهرنت بانک شهر به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان در تمام نقاط کشور خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از کیوسک های شهرنت بانک شهر در ایام نوروز افزود: در هفته اول فروردین ماه که تمامی بانک ها تعطیل بودند، برخی کیوسک های شهرنت تمامی خدمات بانکی را ارائه می کردند.

به گفته مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر دستور توسعه شهرنت های بانک شهر صادر شده و به زودی به تعداد بالغ بر ۴۰۰ کیوسک در کشور می رسیم.

قائمیان با تاکید بر این موضوع که افزایش شهرنت ها در سایر شهر های کشور انجام می شود، تصریح کرد: در تهران دیگر افزایش کیوسکی نخواهیم داشت. این در حالیست که این کیوسک ها بیشتر در نقاط محروم راه اندازی می شوند. 
شهرنت کیوسک توسعه افزایش تمامی نوآوری اشاره محروم قائمیان شهروندان