برگزیده ها
تولید نفت را به مرز قبل از تحریم‌ها رساندیم

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: توانستیم تولید نفت را به مرز قبل از تحریم برسانیم.

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: توانستیم تولید نفت را به مرز قبل از تحریم برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پنج فاز پارس جنوبی گفت: امروز، روز پر افتخار برای ما و روز عزت بیشتر ما ایرانیان است. امروز شاهد بهره‌برداری از فازهایی که به دست مدیران جوانان و طراحان ایرانی طراحی و ساخته شده‌اند، هستیم. امروز، روز افتتاح بزرگترین سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی افتتاح هستیم.

او ادامه داد: این چهارمین نوبتی است که من در دولت یازدهم به منطقه پارس جنوبی آمده‌ام و هر نوبت، با افتخار بیشتری به مهندسان، کارگران و مدیران کشور که موجب فخر و افتخار همه ما هستند، نگاه کردم.

رئیس شورای عالی اقتصاد با بیان اینکه هر بار که به اینجا آمده‌ام شاهد یک قدم بلند در توسعه و پیشرفت کشور بوده‌ایم، اظهار داشت: یادمان باشد بزرگترین هدف ما ایرانیان، ایران پیشرفته و پیشرو است. بزرگترین هدف ما آن است که ایران را به نقطه اوجی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ در انتظار آن بوده‌اند. ما روزهای بزرگی در تاریخ کشور داشته‌ایم.

روحانی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس، روزها و روزها به فکر پیشرفت صنعت دفاعی کشور و برای قدرت سرزمین مقدس‌مان ایران بوده‌ایم. آن روز که من دیدم اقتصاددانان کشور ما توانستند تورم ۴۵ درصدی را تک رقمی کنند، آن روز، روز افتخار نه فقط برای دولت و اقتصاددانان بلکه ملت ایران بود. آن روز که شاهد بودیم که رشد کشور پس از ۱۲ سال انتظار برای اولین بار از هشت درصد عبور کرد، روز افتحار برای ایرانیان بود.

او با اشاره به توافق هسته‌ای تصریح کرد: آن زمان که توانستیم در برابر شش قدرت برتر دنیا حرف‌مان را به کرسی بنشانیم که به هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های ملت و فداکاری دیپلماسی بود؛ آن روز، روز افتحار ایرانیان بود.

رئیس جمهور یادآور شد: آن روز که دیدیم طرح تحول سلامت در ایران به ثمر نشست و مردم در بیمارستان برای پرداخت پول بیماری مجبور نیستند طلای همسران و فرش زیر پایشان را بفروشند و دیدیم همه ایران، همه روستاییان و همه حاشیه‌نشینان زیر پوشش درمانی قرار گرفتند، آن روز، روز فخر برای ما ایرانیان بود.

روحانی با بیان اینکه امروز یک روز افتخار دیگر برای ماست، خاطرنشان کرد: امروز، روز تحقق اقتصاد مقاومتی ایران است. صنعت نفت ما و مدیران نفت ما در سال ۹۵ و ۹۶ برای ما روزهای پرافتحاری را آفریدند. آن زمان که ظرف چند ماه توانستند قدرت صادرات نفت خام و میعانات را به دو برابر افزایش دهند. آن روزی که مدیران نفت ما و وزیر نفت ما در اوپک توانستند حق غصب شده چند ساله ملت ایران را باز پس بگیرند و توانستیم حق خود را همزمان با کاهش سطح تولید نفت بگیریم و توانسیم تولید نفت را به مرز قبل از تحریم برسانیم.

ادامه دارد...

امروز ایرانیان افتخار تولید مدیران روحانی توانستند بزرگترین برسانیم جنوبی بهره‌برداری توانستیم دیدیم روزهای انتظار روزها مراسم برابر افتحار تاریخ اقتصاددانان اینکه افتتاح هستیم تحریم ادامه آمده‌ام پیشرفت اقتصاد بوده‌ایم