برگزیده ها
مردم به کسی رأی دهند که سقف صلاحیت‌ها را داشته باشد

مازندمجلس: عضو فقهای شورای نگهبان از مردم خواست آنکه سقف صلاحیت و بالاترین جایگاه را در میان دیگر نامزدها دارد برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

مازندمجلس:، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان امروز یکشنبه 27 فروردین در مراسم آغاز به کار ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مانند همیشه به بهترین وجه تشکیل شده است.

وی افزود: مهم آن است که در این انتخابات وظایفی برعهده ملت، دولت، شورای نگهبان و هر کسی که به نوعی مسئولیت دارد گذاشته شده است و امانتی است که باید به دست اهلش سپرده شود. از این رو همه دست اندرکاران و مردم باید وظیفه خود را بر اساس رضایت خدا انجام دهند.

مدرسی یزدی شرکت در انتخابات را وظیفه و پی‌ریزی برای آینده قوی‌تر جمهوری اسلامی ایران خواند و با تأکید بر اینکه مردم نیز باید بهترین و عالی‌ترین انتخابات را داشته باشند، گفت: بحمدالله در نظام اسلامی همواره انتخابات با خوبی و پاکی برگزار شده است و شورا نیز بر اساس وظیفه‌اش می‌کوشد که هر کس حداقل صلاحیت را داشته باشد، تأیید شود که البته این موضوع نیز بر اساس قدرت نامزدها و نظرات اعضا شورای نگهبان خواهد بود.

عضو فقهای شورای نگهبان از مردم خواست آن کس که سقف صلاحیت را در میان دیگر نامزدها و بالاترین جایگاه را در میان آنان دارد انتخاب کنند تا چشم دشمنان و آنها که نمی‌توانند آزادی را در این کشور ببینند، کور شود.

انتخابات نگهبان شورای مدرسی وظیفه اسلامی صلاحیت نامزدها بهترین مرکزی مراسم فقهای آیت‌الله نظارت جمهوری