برگزیده ها
کمیسیون صنایع لایحه صندوق مکانیزه فروش را تصویب کرد

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: کمیسیون با تغییراتی در چند ماده از لایحه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) کمیسیون به آن رأی موافق داد.

مازندمجلس:سعید باستانی نماینده مردم تربت‌ حیدریه در مجلس شورای اسلامی ، بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بخشی از محتوای جلسه امروز کمیسیون خواند و گفت: به علت مشکلاتی که این لایحه داشت، کمیته‌ای در کمیسیون صنایع با عنوان کمیسیون فرعی تعیین شد تا این ایرادات را بررسی کرده و مجدد به کمیسیون ارائه دهد.

وی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) را موضوع دیگر جلسه امروز کمیسیون خواند و اظهار داشت: از آنجا که لایحه ارزش افزوده از سوی دولت در حال تدوین است، اعضای کمیسیون تصریح کردند که آمار فروش از طریق این صندوق مکانیزه قابل پیگیری است، اما این مستلزم آن است که دستگاه‌ها در اختیار شرکت‌ها و فروشگاه‌ها قرار گیرد تا در ارتباط آنلاین بتوان میزان مالیات آنها را مشخص کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییراتی در چند ماده از لایحه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) کمیسیون به آن رأی موافق داد.

کمیسیون لایحه مکانیزه صندوق صنایع نگهداری استفاده نظارت پایانه خواند فروشگاهی اسلامی شورای گفت‌وگو باستانی بررسی تعیین امروز