برگزیده ها
جزئیات بازداشت ۸ مدیر کانال‌ تلگرامی

مازندمجلس: سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری ۸ نفر از مدیران کانال‌های تلگرامی خبر داد و گفت:‌ اتهامات اجمالاً امنیتی و بعضی علاوه بر امنیتی اتهام انتشار موارد مستهجن و خلاف موازین و عفت عمومی را نیز دارند.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در یکصد و دهمین نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه در خصوص پرونده کاسپین اظهار داشت: این مشکلی است که مابین بانک مرکزی و کاسپین است.


سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: پرونده کاسپین در قوه قضاییه مطرح است و در مراحل اولیه کار قرار دارد و نمی‌توان دورنمای آن را گفت اما اختلافی است که بین بانک مرکزی و کاسپین به وجود آمده و چیز روشنی را نمی‌توانم در خصوص آن بیان کنم.

وی گفت:‌باید دید صحبت‌های بانک مرکزی با کاسپین به کجا رسیده است.

اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت دستگیری افراد برخی کانال‌های تلگرامی و اینکه پای یکی از وزرا به این میان باز شده، اعلام کرد: ابتدا باید بگویم این افرادی که دستگیر شدند هنوز حکمی برای‌شان صادر نشده و من از بیان جزئیات از لحاظ قانونی معذورم چرا که در مرحله تحقیقات دادسرایی است.

این مقام ارشد قوه قضاییه افزود: اتهامات این افراد دستگیر شده اجمالاً امنیتی است و بعضی علاوه بر جرم امنیتی، انتشار موارد مستهجن، موارد خلاف نظام و عفت عمومی است.

وی گفت: 8 نفر در این پرونده بازداشت شده‌اند که برای 2 نفر قرار تبدیل صادر شده که یک نفر آزاد شده و نفر دیگر نیز امروز آزاد می‌شود و در مجموع 6 نفر هنوز بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضاییه به نقل قولی که از رئیس جمهور منتشر شده پرداخت و گفت: روزنامه تیتر زده اینها مجرم نیستند و این نقل قول را از رئیس جمهور زده در صورتی که این تحریف سخن ریاست جمهوری است.

اژه‌ای اعلام کرد: مرجع صالح برای رسیدگی به اتهامات و اعلام مجرم بودن یا نبودن افراد حوزه قضاییه است و در این خصوص نیز وزارت اطلاعات نمی‌تواند اظهارنظر کند.

وی بیان داشت: این پرونده در حال رسیدگی است و طبق روال این پرونده با یک گزارش رسمی و مستندات به دادستان اعلام شده و دادستان نیز به عنوان مدعی‌العموم وارد آن شده است.

فارس

110

این اخبار را از دست ندهید:

دختر 20 ساله ای که با سایه شوم خطرناکی در حمام روبرو شد!

منصور دزد ناموس بود / او را در شرایط کثیفی با خواهرم دیدم! + عکس

دو پسر جوان وقتی پی به راز دختر 13ساله بردند او را به قزوین برده و ..

یک نمازگزار امام جماعت را آتش زد! + عکس

دکتر جلیلی درگذشت + عکس

وقتی شوهرم خوابید به ناصر زنگ زدم که به اتاق خوابم بیاید و .. + عکس

کاسپین پرونده قضاییه اعلام مرکزی بازداشت افراد اژه‌ای موارد جمهور رسیدگی دادستان امنیتی دستگیر سخنگوی جزئیات گزارش تلگرامی اتهامات