برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن می‌خواهد با ترفند تهدید در بین مردم، نخبگان و مسئولین ایجاد اشتباه محاسباتی کند تا بر رای آن‌ها در انتخابات تاثیر بگذارد.

مازندمجلس: حجت الاسلام حیدر مصلحی در جمع بسیجیان پایگاه امین‌الله تهران با بیان اینکه دشمن برای عقبه اجتماعی بسیاری از کاندیداهایی که ثبت نام کرده‌اند، برنامه دارد و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ می‌خواهد این بار طبقه متوسط رو به پایین را تحریک کند چرا که در سال ۱۳۸۸ که طبقه متوسط رو به بالا را به کف خیابان آورد، آن‌ها با یک ترقه در کردن می‌ترسیدند و فرار می‌کردند.
به گزارش نامه نيوز، وی با بیان اینکه دشمن یک برنامه بلندمدت برای رسیدن به اهداف خود طراحی کرده‌ است، گفت: القای ضرورت کنار آمدن با کدخدا از نکات مهم دیگر است. القا می‌کنند اگر می‌خواهید مشکلات و معضلاتتان حل شود، باید با کدخدای دنیا کنار بیایید. مردم وقتی می‌خواهند رای بدهند دنبال کسی هستند که راستگو و به دنبال حل مشکلات رکود و بیکاری در کشور باشد و دشمن با طراحی خود کاری می‌کند که آن فرد در موقع رای‌دادن دچار اشتباه شود. یکی از این اقدامات، ترساندن از گزینه نظامی است.
وزیر پیشین اطلاعات در ادامه گفت: اقدام دیگر دشمن تلاش برای فرسایش ظرفیت‌های داخلی نظام است. من به عنوان کسی که تمام پشت صحنه‌های اقتصاد کشور را می‌دانم، می‌گویم که تنها ۳۰ درصد از گرفتاری اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط است. شما توجه کنید که ما اگر تحریم هستیم، این همه ماشین‌های آخرین مدل در خیابان‌ها که با یک حجم عظیم وارد کشور شده‌اند، از کجا می‌آیند؟وی گفت: این قاچاق عظیم که باعث تعطیلی کارخانه‌ها شده است، با کدام پول وارد می‌شود؟ پس چرا این پول‌ها نمی‌رود صرف خرید مواد خام شود تا کارخانه‌جات ما نجات پیدا کنند؟ سیاست نظام لیبرال سرمایه‌داری، ضربه زدن به کشور از این طریق است و می‌گویند که اگر می خواهید اوضاع تغییر کند باید سیاست خارجی‌مان تغییر کند.
مصلحی با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که دشمن می‌خواهد از آن حداکثر استفاده را کند، بهره برداری از نفوذ است، گفت: بسیاری از مسئولین خودشان از آدم‌های امنیتی هستند و می‌دانند اگر ما در بحث مقاومت، سرمایه‌گذاری و پافشاری نکنیم، در نهایت امنیت کشور به خطر می افتد.
وی با دسته بندی مقوله نفوذ به نفوذ موردی و جریانی گفت: نفوذ موردی زمانی است که دشمن می‌آید یک نفر را جاسوس می‌کند که از او مثلا برای ترور شخصیت‌های سیاسی استفاده کند؛ همانند آنچه در مورد دانشمندان هسته‌ای اتفاق افتاد یا کارکردن روی یک شخصیت سیاسی است که در یک پروسه چندساله او را به راس قدرت بیاورند. همانگونه که معاویه را یک یهودی صهیونیست برسر کار آورد. حالا شما فکر کنید که بعد از  ۱۴۰۰ سال آیا ممکن نیست یهود صهیونیسم دوباره باز از این حربه استفاده کند؟
وزیر پیشین اطلاعات درباره نفوذ جریانی نیز گفت: نفوذ جریانی در موقعیت‌هایی مانند انتخابات است و یکی از اقدامات ایجاد اشتباه محاسباتی است که از طریق تهدید به گزینه نظامی و ترساندن مردم به وجود می‌آید.
وی اظهار کرد: اقدامات دیگر دشمن وعده دروغ دادن و القای یاس و ناامیدی در جامعه است که در مورد همین قضیه برجام دیدیم که چقدر وعده دروغ دادند به طوری که حالا کنگره آمریکا گفته می‌خواهیم تحریم‌ها را بیشتر کنیم اما در زمان انتخابات یک چراغ سبز نشان بدهیم و بعد از آن دوباره به نقطه اول برگردیم. اقدام دیگر ایجاد یاس و ناامیدی است که حتی عده‌ای در داخل نیز حاضر نیست، بپذیرند جوان ایرانی می‌تواند کارهای علمی بزرگی انجام دهد.
وی با بیان اینکه تا زمانی که شعارهای انقلاب در جامعه زنده‌است دشمن همچنان طراحی فتنه می‌کند و فتنه حتمی است، گفت: فتنه‌ها با وجود هزینه‌هایی که داشتند این مزیت را داشت که خیلی دست‌ها را رو کرد. همچنین موقعیت‌های مقابله با فتنه‌ها و هزین‌هایی که دارند متفاوت است.
مصلحی با بیان اینکه فتنه‌ای که پیش رو است باید در زمان صدارت و ولایت مقام معظم رهبری اتفاق بیافتد تا جلویش گرفته شود، تصریح کرد: ان‌شاءالله که خدا عمر ایشان را تا ظهور حضرت طولانی کند اما اگر این فتنه، بعدا بخواهد اتفاق بیفتد، آنوقت بعدی نمی‌تواند آن را جمع کند، مثل قضیه منتظری که اگر بعد از امام اتفاق می‌افتاد کسی نمی‌توانست آنطور که امام اقدام کرد با آن برخورد کند.
وزیر پیشین اطلاعات در پایان افزود: الان ثبت نام‌هایی که شده است و برخی از آنها هم برای فتنه انجام شده بدون تعارف، حساب شده است. بر اساس اطلاعات دارم این حرف را می‌زنم. کنار یک شخصیت، جاسوس می‌گذارند تا او را از حیز انتفاع بیندازند. برای منتظری هم همین کار را کردند.
اینکه مصلحی استفاده اتفاق اطلاعات می‌کند اقدامات جریانی اقدام طراحی پیشین سیاسی ولایت جاسوس می‌آید رهبری زمانی شخصیت دوباره فتنه‌ها منتظری جامعه ناامیدی انتخابات ایجاد موردی تغییر می‌خواهد ترساندن اشتباه متوسط مشکلات دنبال گزینه نظامی تحریم‌ها سیاست انقلاب بسیاری برنامه القای