برگزیده ها
مازندمجلس: سعید جلیلی: در ۴ سال گذشته ما بارها نقاط انتقادی و پیشنهادات خودمان را به دولتمردان فعلی گفته‌ایم ولی در زمان انتخابات باید روندهای نادرست را به چالش کشید و بیان کرد مسیری که در ۴ سال گذشته طی شده درست نبوده است.

به گزارش الف، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی که در کانال تلگرامی وی منتشر شده افزوده: یک علتی که بنده در این عرصه وارد نشدم این بود که نیروهای انقلابی تجمیع بشوند تا گفتمان انقلاب به درستی شکل بگیرد.

جلیلی گفت: در بین نامزدها حتما یک نفر نسبت به دیگران اصلح است و وظیفه ما این است که آن فرد را بشناسیم و کمکش کنیم نه اینکه خود را کنار بکشیم و بگوییم فراتر از بقیه هستیم و هیچ کاری انجام ندهیم!

وی افزود: ذیل ملاحظات و گفتمان انقلاب باید از اصلح حمایت کنیم و مطالباتمان را مطرح سازیم، چنانچه اگر بنده هم وارد این عرصه می‌شدم باید حمایتتان از بنده را مشروط به پایبندی‌ام به گفتمان انقلاب می‌کردید.

جلیلی اظهار داشت: اینکه ما منتظر باشیم تا در دولتی که با ما همسو نیست مشکلات و ناکارآمدی ها بیشتر شود تا در اثر آن مردم به ما اقبال پیدا کنند درست نیست و چنین نگاهی مبنای دینی ندارد.

وی گفت: باید تلاش کرد تا اگر راه حل مساله‌ای را می‌دانیم کمک کنیم تا مشکلات مردم و کشور حل و فصل شود.
جلیلی انقلاب گفتمان مشکلات اینکه بشناسیم گذشته