برگزیده ها
یوسفیان ملا از احتمال دو دوره ای شدن انتخابات ریاست جمهوری می گوید

مازندمجلس: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر همه افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند از سوی شواری نگهبان تایید صلاحیت شوند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود....

مازندمجلس: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر همه افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند از سوی شواری نگهبان تایید صلاحیت شوند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا طی گفت‌وگویی آرایش سیاسی کشور را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی کرد و گفت: اکنون کشور به دلیل حضور افرادی که نباید ثبت‌نام می‌کردند شاهد فضای شور و اشتیاق است و امیدواریم این فضای شوق و اشتیاق ادامه پیدا کند و تبدیل به خشم و کشمکش نشود.

وی درباره تلاش اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات متعدد، اظهار کرد: تصور می‌کنم هر دو جناح سیاسی در کشور تقریبا برای دور دوم نیروهای خود را در انتخابات افزایش می‌دهند و می‌خواهند تعداد کاندیدای بیشتری داشته باشند تا در دور دوم انتخابات کسی تنها نماند و همه به سمت کاندیدای اصلی خود بروند.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه نحوه ثبت‌نام کاندیداهای هر دو جناح اصلی کشور قشون‌کشی است، ادامه داد: همه کاندیداها باید منتظر تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان باشند تا مشخص شود رجل سیاسی چگونه تعریف می‌شود و با متر و میزانی افراد مورد تایید قرار می‌گیرند.

یوسفیان با اشاره به اینکه امکان دارد آرایشی که در حال حاضر برای انتخابات شکل گرفته با اعلام صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان تغییر کند، تصریح کرد: اگر همه افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند از سوی شواری نگهبان تایید صلاحیت شوند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه هر کسی قابلیت کسب رای دارد، بیان کرد: اگر آرای کل کشور بین افراد زیادی تقسیم شود مسلما انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود اما شرایط مانند آرایش سال‌های گذشته تغییر کند امید انتخابات در دور اول وجود دارد.

یوسفیان ملا