برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 16 هزار و 900 ليتر سوخت قاچاق و توقيف 5 دستگاه خودرو در اين رابطه خبر داد.

مازندمجلس: سوخت قاچاقبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ احسانعلی آذر پودینه گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی رعد و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند در محور "آسپیچ به ناگان " به یک دستگاه تانکر حامل سوخت که در حال حرکت به سمت نوار مرزی بود مشکوک و آن را متوقف کردند. 
وی افزود: در بازرسی از این تانکر 12 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز کشف و در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی طی دو عملیات جداگانه موفق به توقیف 4 دستگاه خودرو وانت و کشف 4 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از این خودروها شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا و سوخت خاطر نشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع کند. 
قاچاق انتظامی برخورد شهرستان تانکر ماموران اجرای دستگاه