برگزیده ها
دولت به جای تبلیغات انتخاباتی باید تمام امکانات را بسیج و به مردم سیل‌زده کمک کند

مازندمجلس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: بهترین تبلیغات انتخاباتی برای دولت کمک به مردم مناطق سیل‌زده است. ارتش و سپاه و برخی از ارگان‌های دولتی کمک می‌کنند اما مردم رضایتی از دولت ندارند.

مازندمجلس:حسین قنبری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز ، ضمن اشاره به عدم توجه رئیس جمهور به استان‌های سیل‌زده غربی، اظهار داشت: در مسائل کلان نباید مقطعی به موضوعات نگاه کرد و با یک همدردی و عکس گرفته شده فکر کنیم کار تمام شده است، در سیل اخیر نیز دولت می‌توانست مناطقی که در ایام خاصی از سال حادثه‌خیز هستند، مدیریت کند. 

وی ادامه داد: از اول مشخص بود در بعضی مناطق با بارش باران شاهد سیل و ایجاد مشکلات برای مردم هستیم اما متأسفانه پیگیری خاصی صورت نگرفت و تنها الان در حال کمک برای پیدا کردن اجساد هستند. دولت باید تمام امکانات خود را بسیج و به مردم منطقه کمک کند.

قنبری با تأکید بر اینکه بهترین تبلیغات انتخاباتی برای دولت کمک به مردم مناطق سیل‌زده است، تصریح کرد: مردم این مسائل را می‌بینند و حتماً در انتخابات نیز تصمیم خود را خواهند گرفت. ارتش و سپاه و برخی از ارگان‌های دولتی کمک می‌کنند اما مردم رضایتی از دولت ندارند و تنها یک وزیر در این مناطق حضور پیدا کرده‌ است.

سیل‌زده مناطق قنبری مسائل دانشگاه امکانات گفت‌وگو تبلیغات انتخاباتی