برگزیده ها
مشکلات کشور به‌هیچ قیمتی نباید تحت تأثیر انتخابات قرار گیرد/ تاخیر دولت در رسیدگی به سیل آذربایجان

مازندمجلس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به سیل آذربایجان و تاخیر دولت در رسیدگی به این موضوع گفت: حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد و به هیچ قیمتی نباید مشکلات کشور تحت تأثیر انتخابات قرار گیرد.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران ، با اشاره به سیل آذربایجان و مشکلات پیش‌آمده برای مردم این استان گفت: کشور ما دائماً در معرض حوادث غیرمترقبه‌ای مثل سیل و زلزله بوده و هست و این بار اولی نیست که شاهد چنین حوادثی هستیم.

عضو شورای مرکزی نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: مسئولان همیشه باید اقدامی سریع در مواجهه با این حوادث داشته باشند ولی متأسفانه دولت در حادثه کردستان و سیل آذربایجان با تأخیر وارد عمل شد.

وی گفت: حل مشکلات مردم برای مسئولان باید در اولویت باشد و به هیچ قیمتی نباید مشکلات کشور تحت تأثیر انتخابات قرار گیرد و به آن بی‌توجهی شود.

کلانتری تصریح کرد: دولت باید تا لحظه آخر به وظیفه خود عمل کند و نباید به این دلیل که در آستانه انتخابات قرار داریم، مسائلی مانند سیل آذربایجان در درجه دوم قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم مخصوصاً مردمی که در این‌گونه حوادث دچار مشکل شده‌اند، وظیفه هر دولتی است و در هیچ زمانی نباید مسائل انتخاباتی این‌گونه موارد را تحت‌تأثیر خود قرار دهد.

مشکلات نباید آذربایجان دانشگاه انتخابات حوادث رهبری کلانتری تهران مسئولان این‌گونه وظیفه نمایندگی گفت‌وگو تأثیر رسیدگی مسئول قیمتی