برگزیده ها
دستگاه دیپلماسی هرچه مقتدر‌تر جنایات تکفیری‌ها در سوریه را به گوش بی تفاوت محاکم بین المللی برساند

مازندمجلس: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اعلام آمادگی برای کمک به سیل زدگان غرب کشور بیان داشت: دستگاه دیپلماسی هرچه مقتدر‌تر جنایات تکفیری‌ها در سوریه را به گوش بی تفاوت محاکم بین المللی برساند.

مازندمجلس:، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اعلام آمادگی برای کمک به سیل زدگان غرب کشور بیان داشت: دستگاه دیپلماسی هرچه مقتدر‌تر جنایات تکفیری‌ها در سوریه را به گوش بی تفاوت محاکم بین المللی برساند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در روز های اخیر اخبار منتشر شده حاکی از رنج و غم بوده است. حادثه ناگوار سیل در استان‌های شمال‌غربی کشور و جان باختن هموطنان‌مان مایه تالم گردید.بدینوسیله به مردم غیور آذری و کرد زبان و همچنین دوستان دانشجویمان که متعلق به آن خطه غیور هستند تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال اجر و صبر عظیم و تسکین آلام هم‌میهنان عزیزمان را خواستاریم. بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و واحد خدمت رسانی آن آمادگی خود را جهت تقویت کمک های مردمی اعلام می‌دارد.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: همچنین جنایات تکفیری‌ها در به شهادت رساندن زن و کودک مظلوم و بی‌پناه شیعه در سوریه را که توامان نظاره کینه عمیق دشمنان و غم وصف ناشدنی برایمان بود را محضر مبارک امام عصر(عج) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) تسلیت گفته و دل‌آرامی شان را از پروردگار منتقم، مسئلت می‌جوییم.

همچنین در این بیانیه آورده شد: بی تردید این حوادث ناشی از جهل مرکب دشمنان اسلام است که آتش فتنه‌های مذهبی را به جان مظلومان می‌اندازد. شیعه و سنی پیرو قرآن و عترت هوشمندانه و بنا به حکم خدا، برابر دشمنان دین ایستاده‌اند و از فتنه‌جویان مزدور سرویس های بیگانه، بیزاری می‌جویند. همه انقلابیون نیز به خوبی خباثت دشمنان را رصد میکنند و می‌دانند که راهکار خشکانیدن ریشه های تروریسم زاییده و حمایت شده‌ از سوی استکبار،مقاومت است.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شد: شایسته است دستگاه دیپلماسی کشور، هرچه مقتدر‌تر و با عزت، فریاد تظلم خواهی خود را به گوش های بی تفاوت محاکم بین المللی برساند مگر جان‌های آزاده میان توده‌های مردم جهان ندای مظلومیت مسلمین محصور را شنوا باشد.




 

 

دشمنان بیانیه دانشگاه محاکم دانشجویی المللی برساند همچنین سوریه تفاوت تاکید تهران تکفیری‌ها دستگاه جنایات مقتدر‌تر دیپلماسی مسلمین ادامه آمادگی اعلام بیانیه‌ای تسلیت