برگزیده ها
حجت‌الاسلام رحیمیان حادثه سیل آذربایجان و کشته شدن تعدادی از مردم فوعه و کفریا را تسلیت گفت

مازندمجلس: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درگذشت جمعی از هموطنانمان در حادثه سیل آذربایجان و نیز کشته شدن تعدادی از مردم فوعه و کفریا در سوریه را تسلیت گفته و جنایت تروریستی در سوریه را محکوم کرد.

مازندمجلس: به نقل از  روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مصیبت تأثرانگیز وارده بر جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه سیل آذربایجان و نیز شهادت تعدادی از کودکان و مردم فوعه و کفریا در سوریه ضمن تسلیت و ابراز همدردی، جنایت تروریستی در سوریه را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام رحیمیان اظهار داشت: حادثه سیل اخیر در استان آذربایجان شرقی باعث شد، از این مصیبتی که برای مردم خوب و هم‌وطنان بسیار عزیزمان در منطقه شمال غربی کشور اتفاق افتاده متأسف و متأثر شویم و این حادثه را به خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم و برای آن‌ها از درگاه خداوند صبر و اجر درخواست می‌کنیم و غفران و رحمت الهی را برای این عزیزان ازدست‌رفته از محضر خداوند طلب می‌کنیم.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری هم اظهار همدردی کردند و دستور دادند و مؤکدا از مسئولان خواستند، باید هر چه بیشتر و هر چه زودتر تا آنجا که می‌توانند در رفع کاستی‌ها و گرفتاری‌های مردم کوشا باشند و در حدی که در توان نظام است باید این مصیبت را در زندگی آن‌ها تسلی دهند.

وی همچنین به حادثه تروریستی سوریه اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته همزمان مصیبت بسیار تلخ دیگری را شاهد بودیم؛ یعنی جنایت وحشتناک تکفیری‌ها در حلب سوریه که در این حادثه تروریستی بیش از 100 نفر از زنان و کودکان بی‌گناه به فجیع‌ترین وضع ممکن و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: این افراد از اهالی فوعه و کفریا بودند و شیعیانی بودند که بعد از چندین سال محاصره بسیار سخت تلاش شده بود آن‌ها از آن محاصره خارج شوند اما در مسیر رسیدن به حلب تکفیری‌ها این جنایت بزرگ را مرتکب شدند که بسیار باعث تأثر شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان خاطرنشان کرد: آنچه بیشتر از این مصیبت انسان را رنج می‌دهد، حمایت غربی‌ها و آمریکا از این جریان تکفیری است که جنایت و جنایتکار اصلی در این قضیه خود آمریکاست، آن‌ها نه‌تنها مانع نشده و هیچ‌گونه اظهار تأسفی نسبت به این جنایت ندارند بلکه عامل اصلی پشت پرده این قضایا جنایتکاران آمریکایی هستند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: ما امیدواریم و مطمئن هستیم این جنایت‌ها و ظلم‌ها نتیجه‌اش نابودی هر چه زودتر جنایتکاران و عوامل پشت پرده آن یعنی آمریکا و غرب خواهد بود

حادثه جنایت اسلامی انقلاب سوریه مصیبت نیروهای مردمی رحیمیان بسیار اظهار آن‌ها تروریستی حجت‌الاسلام می‌کنیم مرکزی کفریا آذربایجان تسلیت شورای جنایتکاران آمریکا زودتر تکفیری‌ها بیشتر محاصره کودکان اشاره تعدادی شهادت همدردی عزیزان خداوند