برگزیده ها
مازندمجلس: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: سفر اخیرم به لندن برای شرکت در جلسه سالانه هیئت مدیره بنیاد تالاسمی بود که طبق روال هر ساله موظف به شرکت در آن هستم.

فاطمه هاشمی، رئیس بنیاد امور بیماریهای خاص در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مطالب منتشر شده اخیر در برخی خبرگزاری ها در زمینه سفر وی و مادرش به انگلیس، گفت: من از حدود بیست سال قبل به علت فعالیت در حوزه بیماریهای خاص، عضو هیات مدیره بنیاد تالاسمی و موظف به شرکت در جلسه سالانه هیات مدیره این بنیاد که امسال در لندن برگزار می شود، هستم.

وی ادامه داد: روز گذشته در حالیکه هنوز در هواپیما بودم، رسانه های تخریبگر بواسطه کینه ای که از آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته‌اند و سالها توهین و تهمت و هتاکی به ایشان نتوانست به آنان آرامش دهد، پس از رحلت آیت الله هاشمی نیز در پی تخریب و تهمت به خانواده ایشان هستند، و در حالیکه روزانه سفرهای کاری زیادی توسط افراد صورت می گیرد، سفر کاری من را وارونه جلوه دادند.

فاطمه هاشمی در توضیح علت همراهی مادرش با وی در این سفر، اظهار کرد: در این سفر مادرم که سال گذشته عمل جراحی سنگین و ناگهانی را متحمل شد را جهت کنترل مراحل درمان به همراه بردم.

فرزند آيت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه برای این سفر هیچ گونه هزینه ای از بیت المال نشده است، گفت: اینکه دلواپسان چگونه می توانند اینگونه در مسایل خصوصی افراد وارد شوند، با انتشار این خبر خطرات امنیتی برای خانواده آیت الله هاشمی ایجاد کنند، در موضوع سفری که هیچگونه هزینه ای از بیت المال نمی شود، تخریب کنند و در برابر هزاران مورد از خودشان گونه ای دیگر عمل کنند، موضوعی است که آن را به وجدان افکار عمومی و روز قیامت می گذاریم، گرچه انتظار مردم از مسئولان نظام ، آن است که در برابر این اقدامات سازمان یافته بی تفاوت نباشند.
هاشمی بنیاد فاطمه مدیره رفسنجانی افراد خانواده برابر هزینه تخریب المال اینکه مادرش سالانه فرزند تالاسمی بیماریهای گذشته حالیکه