برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات انتخاباتی و بیانیه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی اظهار کرد: بیانیه ایشان یک بیانیه تبلیغاتی بود. آقای رئیسی برای شروع نامزدی لازم دانسته این حرف را بزند.

مازندمجلس:عبدالرضاهاشمزایی درباره محتوای سخنان رئیسی پس از اعلام کاندیداتوری در انتخابات دوردوازدهم ریاست‌جمهوری و تاکید او بر حضور مستقل از جمنا در انتخابات برای نجات کشور به خبرآنلاین گفت:‌ منظورشاین نیست که کشور در حال سقوط است و او برای نجات آمده، به هر حال هر کاندیدایی ازهر جناحی بخواهد خودش را مطرح کند، کارش را با تبلیغات شروع می کند و من فکر میکنم بیانیه ایشان درباره حضور مستقل و جدا از جمنا نیز یک بیانیه تبلیغاتی بود.

ایننماینده اصلاح طلب توضیح داد:‌ او کسی است که در این کشور در سمت‌های بالا مسئولیت داشته،درست است قضایی بوده ولی مسئولیت‌هایش در رده‌های بالا بوده، قطعا در ذهنش ایننیست که کشور در حال سقوط است و او می خواهد آن را نجات دهد، شما بیشتر از یکبیانیه تبلیغاتی به آن نگاه نکنید.

هاشمزاییگفت: اگر در انتخابات رقابت باشد، چه در انتخابات ریاست جمهوری، چه در انتخاباتمجلس و چه در دیگر انتخابات‌ها، بدنه کشور به اصلاح طلب رای می‌دهند. بنابراینکاندیدایی که احساس می کنند رای دارند، خودشان را به جناح های تندروی اصولگراهانمی چسبانند. این هم یک مانور تبلیغاتی است. چون اصولگراها رایی ندارند. اگرتندروها و معتدلین اصولگرا با هم در یک لیست قرار بگیرند، متاسفانه آن لیست شانسیندارد.

او دربارهاینکه ابراهیم رئیسی تا چه حدی در عرصه رقابت می‌تواند از هاله قدسی خدمت در بارگاهرضوی بهره ببرد؟، با تاکید براینکه مناظره کاندیداها باید به سمت واقعیت‌ها پیش برودچراکه مردم ما از قبل انقلاب مردمی سیاسی هستند، بیان کرد: به عنوان مثال از سالهای گذشته بیشترین تبلیغات علیه اصلاح‌طلب‌ها بوده، مثلا برعلیه لیستی که من در آنبودم و رای آوردم، تبلیغات منفی زیادی شد و گفتند لیست انگلیسی است. یا الان ازتریبون های مختلف بر علیه عملکرد دولت سخن گفته می شود ولی مردم عکسش را عمل میکنند و من نمی دانم چرا برخی مخالفین درس نمی گیرند، بنابراین جای نگرانی نیست.

213

 

 

تبلیغاتی انتخابات تبلیغات رئیسی بیانیه اصلاح رقابت تاکید اصولگرا درباره ابراهیم مستقل