برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع انتخابات باعث شده تا مسئولان توجه کمتری به سیل‌زدگان غرب کشور داشته باشند، گفت: استفاده از بستر رودخانه برای احداث راه روستایی باعث شد تا تلفات جانی و مالی زیادی را در این سیل داشته باشیم.

مازندمجلس:محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از توجه ضعیف مسئولان به مردم سیل‌زده مناطق غربی کشور گفت: مردم انتظار داشتند تا آقای رئیس‌جمهور در همان یکی دو روز اول پیامی را صادر و با مردم ابراز همدردی کند. 

وی افزود: مردم از این مسئله گله‌مند هستند که با وجود تأکیدات و دستورات رهبری برای رسیدگی به سیل‌زدگان، بعضی از مسئولان از این امر غافل هستند و توجه لازم را ندارند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً مسئله انتخابات و مشغله‌هایی که آقایان به صورت فرعی دارند، در عدم توجه کافی آنان به سیل‌زدگان تأثیر داشته است. 

سعیدی با بیان اینکه ما نباید از آلام مردم غافل شویم، خاطرنشان کرد: اگرچه مسئولان محلی اکثراً به خوبی در منطقه حضور پیدا کرده بودند، اما متأسفانه در مورد عده‌ای از مسئولین عالی کشور انتظار بیشتری بود که در این مورد رفتار کنند. 

وی با گله‌مندی از نحوه پرداختن به سیل آذربایجان شرقی توسط برخی از رسانه‌ها گفت: اینکه به نحوی انعکاس داده می‌شود مردمی که بر اثر سیل جان خود را از دست داده‌اند به خاطر این بوده که برای گرفتن فیلم و عکس سلفی در منطقه حاضر شده‌اند به هیچ وجه درست نیست و در واقع بازی کردن با احساسات مردم است. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان آذرشهر که بیشترین تلفات سیل در آنجا بود، وزارت راه و شهرسازی برای راه یکی از روستاها به نام قلعه‌زار از بستر یک رودخانه استفاده بود و وقتی که سیلاب جاری شد، خودروهایی که در این جاده تردد می‌کردند گرفتار سیلاب شدند و ما شاهد تلفات مالی و جانی زیاد در این منطقه بودیم. 

مسئولان شورای سعیدی اسلامی منطقه نماینده تبریز تلفات سیل‌زدگان سیلاب خاطرنشان گفت‌وگو اینکه مسئله رودخانه انتخابات انتظار اظهار