برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی که با ارائه مدارک جعلی از شرکت ها و موسسات ،تسهیلات کلان مالی گرفته بود، خبر داد.

مازندمجلس: پلیس فتابه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،،سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری در شهرستان های استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و تحقیقات گسترده ،مخفیگاه متهم به کلاهبرداری را شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: این فرد که از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار است با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان میاندرود دستگیر شد و تحت تحقیق و بازجویی قرار گرفت.
سردار میرفیضی، اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، با مدارک جعلی در چندین مرحله در برخی شهرستان های استان به اخذ وام و تسهیلات کلان از موسسات مالی و شرکت های مختلف به مبلغ 80 میلیارد ریال اقدام کرده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 
استان شهرستان کلاهبرداری فرمانده انتظامی مازندران بازجویی قضائی تحقیقات ماموران میرفیضی سردار اظهار چندین مدارک آگاهی