برگزیده ها
تلاش مخابرات برای انتقال مشترکان اینترنت نامحدود به حجمی/ مشترکان اینترنت نامحدود می‌خواهند

مازندمجلس: معاون تجاری مخابرات منطقه تهران گفت: مخابرات برای جایگزین کردن سرویس اینترنت نامحدود با حجمی تلاش می‌کند اما مشترکان در برابر تغییر سرویس‌های نامحدود مقاومت می‌کنند و به دریافت این سرویس اصرار دارند.

مازندمجلس:کامران کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه مخابرات منطقه تهران برای حرکت از سرویس های نامحدود اینترنت به سرویس های حجمی اینترنت، اظهار داشت: مشکلی که در سرویس‌‌های اینترنت نامحدود وجود دارد مربوط به سرعت اغلب پایین این سرویس‌هاست، چون سرعت این سرویس‌ها ثابت است در زمان خالی بودن شبکه نیز کاربران این سرویس‌ها نمی‌توانند از سرعت بیشتر استفاده کنند.

وی گفت: در نتیجه این امر اگر ترافیک در شبکه افزایش یابد افت سرعت کاملاً برای مشترکان محسوس است.

کاظمی گفت: مخابرات برای جایگزین کردن سرویس اینترنت نامحدود با حجمی تلاش می‌کند اما مشترکان در برابر تغییر سرویس‌های نامحدود مقاومت می‌کنند و به دریافت این سرویس اصرار دارند.

وی درباره خبر اختلال سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران در روزهای پایانی سال 95 و روزهای آغاز سال 96 و درخواست مشترکان این سرویس‌ها برای جبران خسارت، اظهار داشت: در روزهای اعلام شده اختلالی در سرویس‌های اینترنت نامحدود مخابرات منطقه تهران وجود نداشت و چند روز پس از این ایام به دلیل اختلال ناشی از کابل برگردان در شبکه زیرساخت شبکه دچار افت سرعت به مدت چند ساعت شد. 

معاون تجاری مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: اگر با سیستم OSS  قطعی در شبکه تشخیص داده شود براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و طبق توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) خسارت قطعی در سطح برنز برابر را به مشترکان پرداخت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد اینترنت مخابرات با مشترکان دارای SLA سطح برنز است.

م

اینترنت مخابرات نامحدود مشترکان تهران منطقه سرویس روزهای سرویس‌های سرویس‌ها خسارت اختلال کاظمی تجاری معاون اظهار برابر