برگزیده ها

مازندمجلس: پیام حسن روحانی رییس جمهوری برای ابراز همدردی با مردم استانهای سیل‏ زده آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل به این شرح است.

مازندمجلس: پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثۀ خسارت بار سیل و رانش زمین در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل که منجر به جان باختن و مفقود و مصدوم شدن عده ای از هموطنان عزیز شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان عزیز و مسئولان کشور گردید.

استانداران محترم استانهای آسیب‏ دیده و همچنین وزیر محترم نیرو که به نمایندگی از اینجانب به همراه معاونین وزرای ذیربط برای سرکشی و رسیدگی به امداد رسانی به هم میهنان آسیب دیده به منطقه سفر کرده اند؛ از اولین ساعات این حادثه ناگوار به همراه سایر دستگاهها، نهادها و نیروهای مسلح در میدان کمک به مردم حضور داشته اند.

مجددا از همۀ دستگاهها و نهادهای امدادرسان می خواهم بدون هیچ وقفه ای با بسیج همة امکانات موجود، برای یاری رساندن به آسیب دیدگان و مصدومان تلاش مضاعف کنند و هرچه سریع‏تر به ساماندهی امور مناطق آسیب ‏دیده بپردازند. در این زمینه و در پی اخذ گزارش از مسوولان مرتبط؛ دستورات لازم و فوری به وزرای محترم کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهر سازی، نیرو، سازمان هلال احمر و سایر دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است.

لازم می‏دانم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف استانهای سیل‏ زده و به‏ ویژه خانواده‏ های محترم جان‏باختگان و آسیب‏ دیدگان، اطمینان ‏دهم دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‏های وارده در کنار شما عزیزان خواهد بود.
 
حسن روحانی
ربیس جمهوری اسلامی ایران
محترم استانهای دستگاهها رسیدگی دیدگان ساماندهی ذیربط همراه گزارش هموطنان آسیب‏ آذربایجان وزرای