برگزیده ها
مازندمجلس: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر جامعه ما در شرایط سخت تحریم و به قول غربی‌ها تحریم‌های فلج‌کننده علیه نظام شورش نکرد، به دلیل این بود که مردم حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را دیده بودند که چگونه زندگی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین همایش و کارگاه کمیته‌ها و کانون‌های قشری تخصصی این جبهه که در مسجد بقیه‌الله برگزار شد، اساسی‌ترین و مهم‌ترین مسئله‌ای که همواره باید متذکر شد را انجام همه امور برای خداوند دانست و اظهار داشت: خداوند به پیامبرش فرمود قیام باید برای خدا باشد و امام(ره) با قیام لله این پیچ بزرگ تاریخی را به وجود آوردند.

وی ادامه داد:‌ اگر قیام برای خدا باشد حتی شکست ظاهری در آن‌هم پیروزی است و هیچ پدیده‌ای در تاریخ به‌اندازه حرکت امام حسین تأثیرگذار نبوده است، هرچند آن حضرت در ظاهر از یزیدیان شکست خوردند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه زمانی که امام نهضت خود را آغاز کردند هیچ عِده و عُده‌ای نداشتند و دستشان خالی بود اما با توکل به خداوند و خستگی‌ناپذیری و نیز بدون واهمه از دشمن نهضت خود را آغاز کردند، یادآور شد: امام در این مسیر فراز و نشیب بسیاری داشتند، از نکات مهم زندگی امام این بود که در مسیرشان نگاه مادی و توجهی به مسائل دنیوی نداشتند، درحالی‌که وجوهاتی که برای امام می‌رسید برای هیچ مرجعی سابقه نداشت.

حجت‌الاسلام رحیمیان بابیان اینکه وقتی امام از دنیا رفت حتی همان خانه و چند متر زمین در خمین هم را هم نداشتند، افزود:‌ این از شاخص‌های مهم مسئولان و زمامداران در حکومت اسلامی است که امام این‌گونه بود و مقام معظم رهبری هم همین‌طور هستند چراکه یک پیشوا در حکومت اسلامی نباید هیچ افزوده‌ای در دوران مسئولیت خود داشته باشد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که بنده در بنیاد شهید حضور داشتم اگر به کسی حکمی می‌دادیم می‌گفتیم تا وقتی در اینجا مسئولیت دارید حق ندارید در زندگی و وسایل زندگی خود تغییری ایجاد کنید. چراکه در این صورت خانواده شهید وقتی می‌بیند که خادمش مانند اوست به آرامش می‌رسد.

وی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه خداوند واجب کرده است زمامداران جامعه زندگی خود را با ضعفای جامعه هم‌اندازه کند، اظهار داشت: تا زمانی که آن‌ها نتوانند به دلیل مشکلات سطح زندگی مردم را آن‌چنان‌که باید بالا ببرند، باید سطح زندگی خود را پایین بیاورند.

حجت‌الاسلام رحیمیان بر همین اساس افزود: اگر جامعه ما در شرایط سخت تحریم و به قول غربی‌ها تحریم‌های فلج‌کننده علیه نظام شورش نکرد، به دلیل این بود که مردم حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را دیده بودند که چگونه زندگی می‌کنند.

 رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بابیان اینکه هنوز در اتاق کار رهبر انقلاب همان موکت ساده چندین سال قبل وجود دارد و سران کشورهای مختلف نیز در همان‌جا به ملاقات می‌آیند، گفت: وقتی مردم می‌بینند که دشمنان لندن نشین به ساده‌زیستی رهبری اعتراف می‌کنند و اذعان دارند که هر 4 فرزند رهبر انقلاب طلبه و مستأجر هستند، همه مستأجرهای جامعه این مسئله برایشان قابل‌تحمل می‌شود اما اگر فکر کنند فرزند رهبرشان کاخ‌نشین است برای آن‌ها قابل‌تحمل نخواهد بود.

وی در پایان بابیان اینکه من گواهی می‌دهم حاج احمد آقای خمینی کاملاً ساده‌زیست بود و هیچ‌چیز از بیت‌المال برای خود برداشت نکرد، گفت: ما زمانی پیروز هستیم که همه کارها و اقداماتمان برای خدا باشد.
انقلاب زندگی اسلامی نیروهای مردمی اینکه مرکزی جامعه شورای زمانی خداوند نداشتند تحریم رحیمیان بابیان حکومت رهبری چراکه آن‌ها قابل‌تحمل فرزند زمامداران مسئولیت حجت‌الاسلام تحریم‌های چگونه اظهار غربی‌ها فلج‌کننده شرایط افزود