برگزیده ها
ارتش با تجارب جنگ‌های منطقه از قدرت و استحکام بالایی در مقابله با تهدیدها برخوردار است

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با تجاربی که از دوران دفاع مقدس و جنگ‌هایی که در منطقه رخ داده بدست آورده است، از قدرت و استحکام بالایی در مقابله با تهدیدها برخوردار است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در آئین تجدید میثاق کارکنان آجا با آرمان‌های امام خمینی(ره) که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) انجام شد با بیان اینکه وظیفه داریم به عنوان بازوی نیروهای مسلح نظام، ظرفیت‌های خود را متناسب با تهدیدها ارتقا بدهیم، گفت: امروز با چهره جدیدی از تهدیدها با نام جنگ‌های ترکیبی روبرو هستیم که دشمن در آن به طور همزمان از تمامی ظرفیت‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده می‌کند، لذا باید همواره برای مقابله آماده باشیم.

پوردستان اظهار داشت: ارتش با تجاربی که از دوران دفاع مقدس و جنگ‌هایی که در منطقه رخ داده بدست آورده است، از قدرت و استحکام بالایی در مقابله با تهدیدها برخوردار است. 
جانشین فرمانده کل ارتش همچنین تصریح کرد: امروز، ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح آمادگی پاسخ به هر نوع تهدیدی در عرصه زمین، هوا و دریا را دارد. 
وی در ادامه افزود: نیروی زمینی ارتش با صلابت از مرزهای کشور دفاع می‌کند و جزو اولین نیروهایی است که در مردم یاری و کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی وارد عمل می‌شود. نیروی دریایی ارتش آنچنان صلابتی ایجاد کرده که در آب‌های بین المللی پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشته است.

پوردستان گفت: قرارگاه پدافند هوایی بعنوان چشم بینای ارتش در تمامی ارتفاعات پست، متوسط و بلند با رادارها و سلاح‌های مناسب، لایه‌های دفاعی لازم را جهت مقابله با هر نوع هدفی ایجاد کرده است. همچنین تیزپروازان نیروی هوایی آنچنان قابلیتی را ایجاد کرده‌اند که آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.
وی تصریح کرد: امروز همه تهدیدها با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی همچون ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و ... خنثی شده است.
جانشین فرمانده کل ارتش در پایان عنوان کرد: استکبار جهانی با تزریق ویروس تکفیری تروریستی بدنبال تضعیف قدرت دفاعی این کشورهاست.

تهدیدها مقابله پوردستان نیروی فرمانده ایجاد امروز می‌کند تمامی همچنین وزارت آنچنان هوایی تهدیدی آمادگی دفاعی ظرفیت‌های تصریح زمینی جنگ‌های منطقه آرمان‌های میثاق تجدید استحکام بالایی عنوان خمینی جانشین برخوردار نیروهای