برگزیده ها
با اجرای شهرام و حافظ ناظری«ناگفته» در کرج اجرا می‌شود
مازندمجلس:شهرام ناظری و حافظ ناظری در ادامه برگزاری تور کنسرت های «ناگفته» این بار در مجموعه ورزشی انقلاب کرج میزبان علاقه مندان موسیقی هستند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همزمان با برگزاری تور کنسرت های «ناگفته» به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری، مجموعه ورزشی انقلاب کرج روز هفتم اردیبهشت ماه میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود. در این اجرا قطعاتی از آلبوم «ناگفته» اثر مشترک حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری اجرا می شود.

این کنسرت به گفته خالقانش که طی اظهارنظری در بیلبوردهای تبلیغاتی «پرمخاطب ترین کنسرت تاریخ موسیقی ایران» معرفی شده است، ترکیب و پیوند موسیقی سنتی شرق و موسیقی کلاسیک غرب است که به علاقه مندان موسیقی در این اجرا ارائه می شود.

در توضیح کنسرت «ناگفته» در کرج آمده است: «با توجه به محل اجرای این کنسرت در سالن ورزشگاهی انقلاب که تنها سالن دارای امکان برگزاری کنسرت بزرگ جهت صدور مجوز شهر کرج در حال حاضر است، کوشش و سعی بر این است، کیفیت اجرای صدا و نورپردازی و تمامی موارد فنی، به بهترین شکل فراهم شود که در این حوزه برنامه ریزی ها و پیش بینی هایی در جهت برگزاری باشکوه تر این برنامه، صورت گرفته است.»

ناظری کنسرت موسیقی ناگفته شهرام اجرای برگزاری انقلاب مندان برنامه مجموعه ورزشی میزبان علاقه