برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: از اول اردیبهشت تنها طرح های ترافیک سال 96 اعتبار دارد و طرح های ترافیک سال 95 فاقد اعتبار می شود.

مازندمجلس: طرح ترافیکبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه مجوزهای طرح ترافیک 95 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد، گفت: قطع به یقین از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال فقط مجوزهای 96 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستند.
وی با بیان اینکه ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا پایان فروردین برای وانت بارها نیز اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید و خبرنگاران تمدید شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند تایید درخواست سهمیه خبرنگاران و خودروهای وانت بار همچنان ادامه دارد ، پس از اتمام مهلت ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک ( پایان فروردین ماه ) ، 10 دفتر خدمات الکترونیک به منظور ارایه مدارک معرفی می شوند.
وی با تاکید بر اینکه ان دسته از خبرنگاران و مالکان خودروهای وانت بار که در پایان فروردین ماه مورد تایید قرار می گیرند طی 10 روز کاری مهلت دارند مدارک خود را به 10 مرکز مشخص شده که ادرس آنها بر روی سایت شهرداری تهران قرار گرفته است، تحویل دهند.
به گفته وی واجدین شرایط در نظر داشته باشند تنها 10 روز کاری پس از تایید درخواست و دریافت پیامک تاییدیه این سازمان مهلت دارند نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مهلت ارایه مدارک برای مشمولان دریافت آرم طرح ترافیک که تاکنون موفق به ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده اند به اتمام رسیده است، گفت: عدم ارایه مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سهمیه تخصیص داده شده است.
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: تاکنون بالغ بر80 درصد ای دی کارت های سال 96 توزیع و آن دسته از متقاضیان اعم سهمیه بگیرها و افرادحقیقی وحقوقی که ای دی کارت سال 96 را دریافت نکرده اند به علت عدم ارائه مدارک در زمان مقتضی بوده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و  اخیرا محدوده زوج وفرد نیز مجهز به دوربین های پلا ک خوان شده و ثبت تخلفات ورود به محدوده های مذکور از طریق دوربین ثبت می شود، اظهارکرد: ای دی کارت ها تنها جنبه استفاده در شبکه حمل ونقل ریلی و در موارد خاص مانند تشدید محدودیت های ترافیکی به دلیل آلودگی هوا جهت ارائه به مامورین محترم راهور است. 
مدارک اینکه ترافیک ارایه پایان الکترونیک فروردین محدوده دریافت خبرنگاران خدمات سهمیه تایید دفاتر ارائه اعتبار اتمام تاکید تاکنون دوربین ادامه دارند خودروهای تصریح مجوزهای معرفی درخواست اردیبهشت قنبرنژاد