برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان كوار، خودرو حامل یك هزار و 475 تلفن همراه قاچاق با ارزشی بالغ بر 15 میلیارد ریال در این شهرستان توقیف شد.

مازندمجلس: تلفن همراهبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار احمد علی گودرزی، گفت: مأموران یگان امداد شهرستان كوار از خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه سواری پژو پارس مطلع و پس از اطمینان یافتن از صحت خبر، به محل مورد نظر اعزام شدند. 
وی ادامه داد: ماموران در ورودی شهر اقدام به برپایی ایست و بازرسی كردند. راننده خودرو پژو پارس به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن یك هزار و 475 عدد انواع تلفن همراه قاچاق كشف شد. 
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه راننده خودرو دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است. 
سردار گودرزی تأكید كرد: در سال جدید كه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" نامگذاری شده است، پلیس فارس با همه توان در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم كل قوا و برخورد با قاچاق كالا اقدام خواهد كرد. 
قاچاق اقدام خودرو بازرسی راننده ماموران گودرزی همراه