برگزیده ها
رسانه ملی بجای انعکاس انتقادهای مردم تملق‌گوی دولت اعتدال شده است

مازندمجلس: دفاتر 60 گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام کردند: رسانه ملی که باید پژواک صدای مردم در انعکاس مشکلات و انتقادهایشان از دولت بخصوص مشکلات اقتصادی سال‌های روی کار بودن دولت تدبیر و امید باشد، متاسفانه به سمت برنامه‌های بی محتوا، سازشکار و تملق‌گو پیش رفته است!

مازندمجلس:، دفاتر 60 گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کردند: رسانه ملی که باید پژواک صدای مردم در انعکاس مشکلات و انتقادهایشان از دولت بخصوص مشکلات اقتصادی سال‌های روی کار بودن دولت تدبیر و امید باشد، متاسفانه به سمت برنامه‌های بی محتوا، بدون شفافیت، سازشکار و تملق گو با دولت اعتدال پیش رفته است!

در ابتدای این نامه آمده است: از آغازین روزهای سال جاری که سال انتخابات و تعیین سرنوشت 4 سال آینده مدیریت اجرایی کشور است، برخی رویکردهای سازمان تحت امر شما ما را بر آن داشت تا برحسب وظیفه شرعی »النصیحه لاخوه المومنین» نکاتی را خدمت شما متذکر شویم.

در ادامه تاکید شده است: علی‌رغم خدمات بی‌سابقه رسانه ملی و تبدیل شدن همه شبکه‌های رادیویی_تلویزیونی به روابط عمومی دولت یازدهم، تنها عائری این رویکرد شما، ادامه هجمه بی امان دولتمردان و رسانه‌های متبوع آن به رسانه ملی بوده است!

این تشکل‌های دانشجویی ادامه دادند: علی‌رغم آنکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید نهادی مستقل بوده که نباید وام‌دار دولت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای صاحب قدرت، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی کشور باشد، اما این اصل مهم در دوره کوتاه مدیریتی شما بارها نقض شده است.

در ادامه تاکید شد: رسانه ملی که باید پژواک صدای مردم در انعکاس مشکلات و انتقادهایشان از دولت بخصوص مشکلات اقتصادی سال‌های روی کار بودن دولت تدبیر و امید باشد، متاسفانه به سمت برنامه‌های بی محتوا، بدون شفافیت، سازشکار و تملق گو با دولت اعتدال پیش رفته است!

در ادامه آمده است: اما نکته تاسف‌بار در این میان پاسخ دولتمردان به خدمات بی‌سابقه شما که یادگار دوران سازندگی هستید، است. گویی دولت در برخورد با شما با الگوگیری از رفتار آمریکا با خود؛ علی‌رغم انجام همه خدمات و تعهدات از طرف شما، همچنان ساز ناکوک خود را با شما ادامه داده و علاوه بر هجمه های روزانه از سوی شخص رئیس جمهور تا دیگر مدیران دولتی به رسانه ملی، مسبب به انجام تعهدات مالی خود در برابر شما استنکاف ورزیده و سازمان صدا و سیما را در میان انبوهی از مشکلات مالی؛ با حربه گروگان گرفتن بودجه تحت فشار قرار می‌دهد!


در ادامه تصریح شد: انتظار جنبش دانشجویی از شما به عنوان رئیس رسانه ملی این است که با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری که نقش رسانه ملی در روشنگری و رشد دهی به افکار عمومی جامعه غیر قابل انکار است، رعایت امانت، انصاف، عدالت و مساوات در پخش برنامه‌های سیما و برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی برای عموم مردم است.

در پایان آمده است: خواست و مطالبه جوانان مومن انقلابی حرکت بر اساس اصول و آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) و حکم انتصاب مقام معظم رهبری است و مصلحت اندیشی‌ها و فشارهای ایجاد شده توسط دولت یا هر حزب و گروه دیگری از طرف ملت قابل پذیرش نیست.


 

رسانه ادامه مشکلات برنامه‌های اسلامی علی‌رغم خدمات اعتدال انعکاس جامعه انتخابات تاکید تعهدات دولتمردان جمهوری دانشجویی سازشکار عمومی بی‌سابقه متاسفانه انتقادهایشان پژواک دانشجویان اتحادیه بخصوص اقتصادی محتوا دفاتر تدبیر سال‌های شفافیت