برگزیده ها
مسئولین ذی‌ربط هرچه سریع‌تر با همکاری نیروهای مسلح برای مساعدت به سیل‌زدگان اقدام کنند

مازندمجلس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مسئولین ذی‌ربط هرچه سریع‌تر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به رنج‌دیدگان حادثه سیل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل اقدام کنند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، در پی حادثه سیل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل و جان باختن تعدادی از هموطنان، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر حادثه سیل که باعث فوت، مفقود و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثیر و تأسف گردید. اینجانب ضمن همدردی با ملت شریف و مسلمان ایران به ویژه مردم شریف استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های گرامی عزیزانی که بستگان خود را در این حادثه از دست دادند رحمت واسعه الهی و مغفرت مسئلت می‌نمایم و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل خواستارم.

ان‌شاءالله خداوند رحمت و لطف خود را شامل حال مردم شریف و غیور استان‌های آسیب‌دیده نموده و مسئولین ذی‌ربط هرچه سریع‌تر با یاری و همکاری نیروهای مسلح برای کمک و مساعدت به رنج‌دیدگان این حادثه اقدام نمایند.

حادثه استان‌های نیروهای آذربایجان کردستان اردبیل خداوند هموطنان تعدادی اقدام مسئولین باقری ذی‌ربط سریع‌تر مساعدت همکاری سرلشکر