برگزیده ها
ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی گفت: معرفی و ترویج سبک زندگی شهدای دانشجوی یکی از مهمترین برنامه های سال ۹۶ این دانشگاه است.

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین حسن زاده در نشست هم اندیشی مدیران کل شاهد و  ایثارگر دانشگاه های تهران گفت: مقاومت یکی از مولفه های سبک زندگی شهدا است که این امر مهمترین پیام شهدای دانشجو به دانشجویان امروز کشور بشمار می رود.
وی افزود: مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی به خصوص رئیس این دانشگاه اهتمام ویژه ای برای نهادینه سازی سبک زندگی شهدا در میان دانشجویان دارند.
مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد:  اهتمام رئیس دانشگاه به خانواده معظم شهدای دانشجوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده تا در برنامه ای منظم با حضور معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه با خانواده شهدا دیدار و از مقام آنها تجلیل شود.
حسن زاده از آمادگی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی برای خدمت رسانی در چارچوب قوانین به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه خبر داد و گفت: این اداره کل از موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت حمایت ویژه می کند.

دانشگاه دانشجویان ایثارگر کاربردی شهدای زندگی ایثار اداره شهادت فرهنگ ترویج دانشجو مدیران خانواده